Sunset Jazz Club Girona

Jazz y Soul

Sandra Fern voz

Pedrito Martínez contrabajo

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents en la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. En aquest concert podrem escoltar el seu fantàstic repertori de clàssics de jazz, el blues i el soul de tots els temps.

jueves 7 julio 21.00 h y 22.30 h

AYA & THE JUMPIN

CATS

Swing

Aya Sima voz

Tomy Muñoz saxo

Lluís Rodríguez guitarra

Lluís Riera contrabajo

Miquel Casademont batería

Aya & The Jumpin Cats és una formació gironina dedicada al jazz clàssic, amb especial voluntat de recrear les melodies i ritmes de l'anomenada swing era. El grup, que en aquesta ocasió es presentarà en formació de quintet, el formen vells amics de la casa i l'encapçala la carismàtica vocalista Aya Sima.

con la colaboración de:

jueves 28 julio 21.00 h y 22.30 h

NAMINA

Namina voz y guitarra

Pep Gol trompeta

Pep Rius contrabajo

La quarta entrega del Jazz a la Fresca la protagonitzarà Namina, una artista emergent que ens presentarà Udol, el seu quart treball discogràfic. Es tracta d'una proposta en la qual a les seves arrels, hi suma influències de la música brasilera, el blues, el folk o el jazz, amb dues figueres d'aquest estil acompanyant-la. Deixeu-vos sorprendre!

jueves 4 agosto 21.00 h y 22.30 h

CHINO SWINGSLIDE & THE SHARPS

Swing y Blues

Chino Swingslide voz y guitarra

Óscar Tinoco bajo

Carlos Falanga batería

Chino és un dels protagonistes de l'escena musical de Barcelona. Artista polifacètic que no passa desapercebut a cap escenari, solista, compositor i showman, la seva tècnica a la guitarra slide i el seu carisma a l'escenari l'han portat per sales i festivals d'Europa i els Estats Units amb un èxit indiscutible a cada actuació. Nascut a Argentina i radicat a Barcelona des de l'any 2001, ha esdevingut un dels artistes locals amb més projecció internacional.

jueves 11 agosto 21.00 h y 22.30 h

IGNASI TERRAZA TRIO

Ignasi Terraza piano

Horacio Fumero contrabaix

Guillem Arnedo bateria

jueves 25 agosto 21.00 h y 22.30 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Oriol Vallés trompeta

Dani Alonso trombón

Marc Martín piano

Albert Martínez contrabajo

Joan Casares batería

Impulsor de molts projectes fantàstics dels quals hem pogut gaudir al Club, l'infatigable Dani Alonso ens presenta ara una versió renovada dels Sunset Rhythm Kings, una formació dedicada al jazz clàssic integrada per alguns dels millors músics del moment. Aquest grup de categoria taornar a ser resident al Sunset durant la pròxima tardor, oferint una sessió mensual del jazz més trepidant. Veniu a descobrir-los i quedareu atrapats pel seu swing!

jueves 18 agosto 21.00 h y 22.30 h

STICKS IN THE

WHEELS TRIO

Vittorio Silvestri guitarra

Sébastien Falzon Hammond

Vincent Calmettes batería

Falzon i Calmettes són dos músics que fa vint anys que col·laboren en diversos projectes. Durant els confinaments i els repetits tocs de queda, decideixen vozre's regularment pel simple plaer de practicar junts. Amb el temps, s'han consolididat com a una sòlida base rítmica, a punt per acompanyar solistes experimentats com Vittorio Sylvestri, un guitarrista italià de primer nivell, amb qui ens presentaran aquest trio d'alçada.

jueves 21 julio 21.00 h y 22.30 h

TRAÇ

Jep Perxés piano

Oriol Casadevall contrabajo

Marc Clos batería

El trio empordanès tRAÇ ens presentarà en primícia temes del nou disc de composicions pròpies, que tenen previst publicar ben aviat. El grup ha cercat els límits per creuar i fusionar els gèneres i les tècniques musicals, creant un repertori amb sonoritats procedents tant del jazz, el pop-rock, com de la música clàssica i contemporània.

sábado 30 julio 22.00 h   ·   concierto íntimo en el escenario interior

ANDRÉS BEEUWSAERT

recital

Andrés Beeuwsaert piano

Aca Seca són indiscutiblement una de les formacions musicals més destacades i influents de la història de la música, gràcies a l'extraordinari talent dels seus components i a la seva capacitat de sintetitzar i reinventar l'essència de les músiques tradicionals de la seva Argentina natal. És un gran privilegi poder rebre de nou a un dels membres fundadors del mític trio, que ens brindarà un concert màgic i íntim.