Sunset Jazz Club Girona

David Mauricio voz

Jordi Ruiz bajo

Rubén Berengena batería

Por segunda temporada, el pianista y teclista Luis González y el cantante David Mauricio suman talentos, y un martes de cada mes nos traerán su fusión de jazz, funk y otros ritmos actuales, y contarán en la sección rítmica con Jordi Ruiz al bajo, y Rubén Berengena a la batería. Una buena opción para terminar el día!

entrada libre

sábado 23 febrero 22.00 h

SU / ROSSY / GIROD

333 TRIPLE TRIO

Nat Su saxo y batería

Dominique Girod contrabajo

Jorge Rossy batería y vibráfono

Genio y figura indiscutible, el querido Jorge Rossy nos obsequia de nuevo con una propuesta artística de primer nivel. Este triple trío lo es literalmente, ya que durante el concierto los músicos se intercambiarán los instrumentos creando tres formaciones diferentes, todas interesantísimas, para constatar el talento extraordinario de sus componentes. Noche mágica que no te puedes perder!

jueves 28 febrero 22.00 h

TO WIT

Jazz & Soul / presentació

del CD Naked

Sandra Fern voz

Pedrito Martínez contrabajo

Vells coneguts de la casa, la cantant Sandra Fern i el contrabajoista Pedrito Martínez formen el duet To Wit. Recentment han enregistrat Naked, el seu primer disc, que ens presentaran en aquest concert. El seu repertori inclou alguns temes pop interpretats en clau de soul, i també pinzellades de jazz, flamenc i latin. Veniu a descobrir el seu treball!

dissabte 2 març 22.00 h

CHAMPIAN FULTON TRIO

Champian Fulton veu i piano

Joris Dudli bateria

diumenge 3 març 20.30 h

El primer domingo de cada mes tenéis cita con la Jazz Friends Band y su magnífica jam session, que acoge a músicos de diferentes estilos y niveles, todos unidos por la pasión por el jazz y la música en vivo. Traed vuestros instrumentos y muchas ganas de compartir música con un público entregado. Os esperamos!

dimarts 5 març 22.00 h

Rubén Berengena es una figura clave en la escena músical gerundense, tanto en su vertiente más rockera como en la más jazzística, personal y creativa. Con este grupo, el baterista y compositor de Sarriá de Ter nos mostrará cómo fusiona todas sus inquietudes musicales, con un resultado muy energético.

divendres 8 març 20.00 h

JAM SESSION DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Cicle Jazz de les escoles

Luis González coordinació

El Sunset és un escenari obert als joves músics i estudiants de tota la província i més enllà, i ens fa molta il·lusió que vinguin a compartir el seu talent amb nosaltres. Els alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sant Feliu, faran una jam amb els professors i altres convidats. Animeu-vos a participar!

dissabte 9 març 22.00 h

JZ REPLACEMENT

feat. TIM LEFEBVRE

Jazz electrònic

Zhenya Strigalev saxo i electrònica

Tim Lefebvre baix i electrònica

Jamie Murray bateria

El sempre sorprenent Zhenya Srtigalev ens presenta la seva nova aventura, en la que uneix forces amb el bateria londinenc Jamie Murray. Per aquesta ocasió tan especial, comptaran amb l’extraordinari Tim Lefebvre, un dels baixistes més sol·licitats de les darreres dècades i que recentment ha rebut més reconeixement del públic per haver enregistrat Blackstar, el darrer disc de David Bowie, i per haver format part en els darrers cinc anys de la Tedeschi Trucks Band.

diumenge 10 març 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en marçal. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 12 març 22.00 h

YUHAN SU QUARTET

Marcel·lí Bayer saxo

Yuhan Su vibràfon

Juan Pablo Balcázar contrabaix

dijous 14 març 22.00 h

ENTRE CORDES

Funk & Blues

Pau Morales veu i guitarra

Santi Fontclara guitarra

Eudald Torrentó baix

Gonzalo Cuentas bateria

Pau Morales és un artista polifacètic, i com a músic un autèntic terratrèmol! Aquest és el seu nou projecte, fundat amb el guitarrista argentí Santi Fontclara, i el resultat és una contundent mescla de blues i funk, molt participatiu. Festa assegurada!

dissabte 16 març 22 h

NITAI HERSHKOVITS TRIO

Nitai Hershkovits piano

Or Bareket contrabaix

Amir Bresler bateria

diumenge 17 març 20.30 h

TBA contrabaix

TBA bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 19 març 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ GROOVE TRIO &

DAVID MAURICIO

Jazz & Funk

dijous 21 març 22.00 h

Us proposem descobrir la feina que han fet aquests dos combos de l’Escola Superior de Música de Catalunya. El primer, d’alumnes de Joan Díaz, interpretarà música original i està format per Maria Cruz, saxo; Juan Tamarit, vibràfon; Paula Vegas, piano; Carla González, contrabaix i Guillermo Soler, bateria. El segon, dedicat al free jazz i dirigit per Gorka Benítez, està format per Violeta Díez, violí; Álvaro Ocón, trompeta; Maria Cruz, saxo; Carla González, contrabaix, i Arnau Julià, bateria.

dissabte 23 març 22 h

dissabte 30 març 22.00 h