Sunset Jazz Club Girona

Zhenya Strigalev saxo i electrònica

Tim Lefebvre baix i electrònica

Jamie Murray bateria

El sempre sorprenent Zhenya Srtigalev ens presenta la seva nova aventura, en la que uneix forces amb el bateria londinenc Jamie Murray. Per aquesta ocasió tan especial, comptaran amb l’extraordinari Tim Lefebvre, un dels baixistes més sol·licitats de les darreres dècades i que recentment ha rebut més reconeixement del públic per haver enregistrat Blackstar, el darrer disc de David Bowie, i per haver format part en els darrers cinc anys de la Tedeschi Trucks Band.

diumenge 10 març 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en marçal. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 12 març 22.00 h

YUHAN SU QUARTET

Marcel·lí Bayer saxo

Yuhan Su vibràfon

Juan Pablo Balcázar contrabaix

Decididament ancorada en la tradició del jazz més pur, la música de la jove vibrafonista Yuhan Su representa la veu d'una nova generació de músics que utilitzen el jazz com a llenguatge universal i plataforma per crear nous camins de creació musical. En aquesta gira que afortunadament farà parada a Girona, podrem escoltar la percussionista taiwanesa acompanyada d'alguns dels músics més creatius de l'escena catalana.

dijous 14 març 22.00 h

ENTRE CORDES

Funk & Blues

Pau Morales veu i guitarra

Santi Fontclara guitarra

Eudald Torrentó baix

Gonzalo Cuentas bateria

Pau Morales és un artista polifacètic, i com a músic un autèntic terratrèmol! Aquest és el seu nou projecte, fundat amb el guitarrista argentí Santi Fontclara, i el resultat és una contundent mescla de blues i funk, molt participatiu. Festa assegurada!

dissabte 16 març 22.00 h

NITAI HERSHKOVITS TRIO

Nitai Hershkovits piano

Or Bareket contrabaix

Amir Bresler bateria

El pianista israelià Nitai Hershkovits és conegut per haver format part del trio d’Avisahi Cohen, i actualment és un dels músics més interessants de l’escena novaiorquesa. Amb una gran tècnica i un gran respecte per la tradició jazzística, Hershkovits traça nous camins musicals que resulten molt atractius i sorprenents. Un dels concerts més esperats dels darrers temps!

diumenge 17 març 20.30 h

Manel Fortià contrabaix

Òscar Domènech bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 19 març 22.00 h

RAR TRIO

Jazz & Funk

Raül-Marc Portell piano

dijous 21 març 22.00 h

Us proposem descobrir la feina que han fet aquests dos combos de l’Escola Superior de Música de Catalunya. El primer, d’alumnes de Joan Díaz, interpretarà música original i està format per Maria Cruz, saxo; Leire Corpas, guitarra; Paula Vegas, piano; Carla González, contrabaix i Guillermo Soler, bateria. El segon, dedicat al free jazz i dirigit per Gorka Benítez, està format per Violeta Díez, violí; Álvaro Ocón, trompeta; Maria Cruz, saxo; Carla González, contrabaix, i Arnau Julià, bateria.

dissabte 23 març 22.00 h

SUSANA SHEIMAN QUARTET

From Ella to Sarah

Susana Sheiman veu

Xavier Algans piano

Pere Loewe contrabaix

Pau Bombardó bateria

Vella coneguda del club, la carismática vocalista Susana Sheiman ens torna a visitar per presentar-nos el seu nou projecte, From Ella to Sarah. Amb aquest quartet de jazz clàssic, Sheiman ret tribut a Ella Fitgerald i Sarah Vaughn, dues de les veus llegendàries del jazz del segle XX. Serà un concert preciós, no us el perdeu!

dissabte 30 març 22.00 h

POL OMEDES QUINTET

Pol Omedes trompeta

Mátyás Gayer piano

Mátyás Hofecker contrabaix

José Carlos Cubas percusió

Joan Casares bateria

Pol Omedes és una de les revelacions de l'escena catalana, i per aquest nou treball que ens presentarà, ha comptat amb primeres figures del jazz europeu, com el pianista Mátyás Gayer i el contrabaixista Mátyás Hofecker. Aquest quintet de luxe, es completa amb el jazzista Joan Casares a la bateria, i José Carlos Cubas a la percussió, que aporta pinzellades cubanes a la sonoritat post bop de la proposta. Màxima qualitat!

dimarts 26 març 22.00 h

TOBIAS MEINHART QUINTET

Tobias Meinhart saxo

Kurt Rosenwinkel guitarra

Ludwig Hornung piano

Tom Berkmann contrabaix

Mathias Ruppnig bateria

El saxofonista alemany Tobias Meinhart resideix des de fa una dècada a Nova York, on s’ha forjat un gran prestigi, i és habitual poder-lo escoltar en clubs com el Blue Note o el Birdland. Després de dos exitosos discs com a líder, ara presenta Berlin People, enregistrat amb alguns dels millors joves músics de l’escena berlinesa, i també el llegendari guitarrista Kurt Rosenwinkel, que actualment resideix a Berlin. Concert important, no hi falteu!

AUDICIÓ DE COMBOS DE L’ESMUC

Cicle Jazz a les escoles