Sunset Jazz Club Girona

Fredrik Carlquist saxo

Tom Warburton contrabaix

Leo Sidran bateria

Ben Sidran és una autèntica referència cultural als Estats Units, on és conegut per ser un dels divulgadors de Lorca, pel seu vessant de músic, escriptor, periodista i poeta, i per haver conduït un dels programes de jazz més importants de la història, en el que va entrevistar a Miles Davis. La seva poesia musicada amb jazz, és emocionant i evocativa, i gaudir-ne d'aprop, tota una oportunitat!

dissabte 24 de novembre 22.00 h

JAVIER NAVAS QUARTET & ENRIQUE OLIVER

Enrique Oliver saxo

Javier Navas vibràfon

Juan Galiardo piano

Bori Albero contrabaix

Dani Domínguez bateria

El quartet liderat per l'andalús Javier Navas presenta un repertori jazzístic ple de modernitat, que suposa un marc ideal perquè el seu vibràfon es desenvolupi amb bones dosis d'expressió i energia. Les seves composicions prenen vida gràcies als seus immillorables companys de viatge, que són alguns dels màxims exponents del jazz espanyol de l'actualitat, i per aquesta ocasió sonada, comptarà amb la col·laboració estel·lar de l'extraordinari saxofonista Enrique Oliver. Concertàs assegurat!

dimarts 27 de novembre 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ GROOVE TRIO &

DAVID MAURICIO

Jazz & Funk

Per segona temporada, el pianista i teclista Luis González i el cantant David Mauricio sumen talents, i el tercer dimarts de cada mes ens duran la seva fusió de jazz, funk i altres ritmes actuals, i comptaran en la secció rítmica amb Jordi Ruiz al baix, i Rubén Berengena a la bateria. Una bona opció per acabar el dia!

divendres 30 de novembre 22.00 h

JORGE PARDO

Flamenco Jazz

Jorge Pardo saxo i flauta

Juan José Suárez Paquete guitarra

José Manuel Ruiz Bandolero percussió

De la mà del festival Club Circuit, organitzat per l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya, arriba per primera vegada al Sunset el llegendari Jorge Pardo. Flautista i saxofonista de gran lirisme i temperament, és un dels pioners de la fusió entre el jazz i el flamenc, gènere aquest darrer al qual va contribuir a redibuixar col·laborant amb el gloriós sextet de Paco de Lucía. De sobres són conegudes també les seves col·laboracions amb Carles Benavent, Chick Corea i molts dels grans de la història.

dissabte 1 de desembre 22.00 h

diumenge 9 de desembre 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en general. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 11 de desembre 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ TRIO

Manel Fortià contrabaix

Marc Bódalo bateria

Amb aquest trio el pianista Luis González ens mostrarà el seu vessant més contemporani, amb un gran grup al costat de les joves figures Marc Bódalo i Oriol González, que segueix les petjades de trios històrics com els de Keith Jarrett o Brad Mehldau.

divendres 14 de desembre 20.30 h

ESPAI JAZZ

Cicle Jazz de les escoles

David Poblete coordinació

David Bondia saxo

Iñaki Caparrós guitarra

David Vallés baix

En la tradicional audició de Nadal presentaran la feina feta al primer trimestre, amb una gran diversitat d'edats, repertoris i nivells: joves promeses que fan les primeres incursions en el jazz i alumnes de nivell intermig i avançat. Els alumnes, junt als professors, tocaran música de Monk, Davis, Rollins, i alguna sorpresa. Fins i tot, alguna composició dels alumnes més avançats!

dissabte 15 de desembre 22.00 h

MARCELO MERCADANTE SEXTETO

Tango

Analía Carril veu

Olvido Lanza violí

Marcelo Mercadante bandoneon

Javier Feierstein guitarra

Juan Esteban Cuacci piano

Emiliano Roca contrabaix

diumenge 16 de desembre 20.30 h

TBA contrabaix

TBA bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 18 de desembre 22.00 h

Òscar Font trombó i veu

Mikha Violin banjo i veu

Doc Scanlon contrabaix i veu

Des de la seva arribada a Barcelona, el contrabaixista i vocalista nord-americà Doc Scanlon és un dels principals animadors de l’escena del swing i el jazz tradicional de casa nostra. Els seus concerts són divertits i participatius, per passar una gran vetllada al ritme del jazz de principis del segle XX.

dissabte 29 de desembre 22.00 h

EDNA SEY

Soul & Funk

Edna Sey veu

Enric Peinado guitarra

Txema Riera teclats

Pep Colls baix

Pau Picornell bateria

Cantant de soul, funk i gospel al capdavant de Funkystep & The Sey Sisters, Edna Sey obre camí en solitari,  amb el seu projecte més personal, “Just Being Myself”. Una proposta alineada dins l’estètica neo-soul farcida de la seva l’essència afromusical. El repertori ofereix un bon assortiment de temes originals amb aromes de jazz, gospel,  soul i la cadència afro. La seva manera de fer, elegant i positiva, garanteix una vetllada amb les millors sensacions.

dijous 3 de gener 22.00 h

ELS TRES TENORS