Sunset Jazz Club Girona

concerts i activitats

dimecres 2 gener 22h

Ramon Prats, bateria

Es el grup resident del Sunset des de la temporada passada i ofereix un repertori que va des de temes de Wes Montgomery a classics del funk i el boogaloo.

dijous 3 gener 22h

AMADEU CASAS & AUGUST THARRATS BLUES DUEL

Amadeu Casas, guitarra

August Tharrats, piano

Son dos dels musics mes destacats del panorama del blues de casa nostra, i des de fa decades col.laboren amb artistes nacionals i internacionals com Tom Principato o Big Mama.

Aquest format de duet/duel promet ser molt interessant!

suplement 5 euros

dissabte 5 gener 23h

MARK AANDERUD TRIO

Mark Aanderud, piano

Tom Warburton, contrabaix

Marc Ayza, bateria

Nascut a Mèxic, Aanderud és un fabulos pianista, productor i compositor que al marge de la seva vessant jazzística, és conegut per haver col·laborat amb el grup Mars Volta. El seu estil es explosiu, avantguardista i potent, barrejant jazz, groove i altres estils moderns. Concert imprescindible!

diumenge 6 gener 20:30h

JAM SESSION DE REIS amb la

SUNSET BAND

Joni Tramuntana, claqué i animació

Joan "Nito" Figueras, piano

Pere Martinez, contrabaix

Enric Canada, bateria

Amb aquesta primera jam de 2013 convidem a musics i artistes de tots els estils a participar i compartir les seves idees musicals amb una base ritmica formada per uns grans musics.

Esperem la vostra participacio!

dimarts 8 gener 22h

Joan Sola Morales, contrabaix

Cesar Martinez, bateria

El trio del pianista Luis Gonzalez segueix durant tots els dimarts del mes de gener presentant-nos les seves composicions propies, que beuen del jazz contemporani i del classic. Hi descobrireu tambe originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 9 gener 22h

dissabte 12 gener 23h

CHAMBER ELEVEN

Cristian Serret, saxo

Ignasi Cusso, guitarra

Ivan Santaeularia, piano

Isaac Coll, baix

Ruben Berengena, bateria

Aquests musics van treballar junts a la Original Jazz Orchestra del Taller de Musics i de la seva bona sintonia va sorgir aquest projecte.

En aquest nou CD que ens presentaran s'hi pot trobar jazz, rock i fusio de diversos estils.

Musica fresca i energetica!

diumenge 13 gener 20:30h

TEN TO TWELVE

Audicio de professors i alumnes del Conservatori de Perpinya:

Christophe Laport, veu

Radek Knob, saxo

Lucas Vuillemin, guitarra

Tristan Perrin, teclat

Nicolas Felices, baix

Manel Priego, Joel Carbonell, Maxine Aznar, bateria

Seguim col.laborant amb aquest conservatori tan actiu i proper!

En aquesta ocasio, Andre Mallau (professor de bateria) ens presenta un dels seus combos en el que els alumnes interpreten temes d'Aka Moon, Dafnis Prieto o Ronan Guilfoyle.

Veniu a descobrir el seu treball, que es realment interessant!

dimarts 15 gener 22h

Toni Pujol, contrabaix

Cesar Martinez, bateria

El trio del pianista Luis Gonzalez segueix durant tots els dimarts del mes de desembre presentant-nos les seves composicions propies, que beuen del jazz contemporani i del classic. Hi descobrireu tambe originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 16 gener 22h

dijous 17 gener 22h

MERCADANTE & BATTAGLIA DUO

Marcelo Mercadante, bandoneon

Gustavo Battaglia, guitarra

Tornen al Sunset les sonoritats profundes i melangioses propies del tango argenti. De la ma d’aquests virtuosos podrem gaudir de melodies originals i de classics com Astor Piazzola.

suplement 5 euros

dissabte 19 gener 23h

DAVID MENGUAL QUARTET

Miguel "Pintxo" Villar, saxo

Toni Vaquer, piano

David Mengual, contrabaix

Oriol Roca, bateria

Despres d'haver passat uns anys dedicat al piano, als arranjaments i a la direccio de la seva big band, David Mengual torna al Sunset amb el seu contrabaix i liderant un quartet dedicat a interpretar les seves composicions originals.

Els musics que complerten el grup us sorprendran!

diumenge 20 gener 20:30h

JAZZ JAM SESSION

Alex Carbonell, piano

Manel Vega, contrabaix

Ruben Berengena, bateria

Els musics i seguidors del jazz tenen en aquesta jam dedicada als standards una oportunitat per crear i compartir grans moments musicals.

En aquesta ocasio, amb una base d'estrena!

dimarts 22 gener 22h

Lucas Martinez, saxo

Toni Pujol, contrabaix

dimecres 23 gener 22h

dijous 24 gener 22h

SINESTESSIA

Alex Carbonell, piano

Alix Levy, baix

dissabte 26 gener 23h

BRUCE SAUNDERS TRIO

Bruce Saunders, guitarra

Masa Kamaguchi, contrabaix

David Xirgu, bateria

Saunders es un dels guitarristes mes influents de l'escena nord-americana, i un professor reputat que imparteix en escoles com la Berklee de Boston. Per aquest concert s'acompanyara de dos grans musics habituals del Sunset, que complerten un dels trios mes interessants d'aquesta temporada.

dimarts 29 gener 22h

LUIS GONZALEZ REUNION

Lucas Martinez, saxo

Joan Sola Morales, contrabaix

Cesar Martinez i Marc Bodalo, bateria

dimecres 30 gener 22h

dijous 31 gener 22h

WALTER CORONDA TRIO

Walter Coronda, guitarra

Alix Levy, guitarra

Pere Martinez, contrabaix

Walter Coronda es un dels interprets de jazz manouche mes destacats a la seva Argentina natal, i tambe reconegut i apreciat entre els seguidors europeus de l'estil de Django Reinhardt. No us perdeu el seu concert!