Sunset Jazz Club Girona

HOP'S TRIO

PEXOM BLUES

JN BAND...

La base del projecte es desdramatitzar l'estada dels nens hospitalitzats utilitzant la capacitat curativa del riure, ajundant-los aixi a combatre l'ansietat i el patiment per superar situacions que es generen a l'entorn hospitalari.

Les intervencions son pels infants, familiars i personal medic i l'humor ajuda a mantenir un ambient distes.

Amb aquest concert es preten recaptar diners per tal que el projecte tiri endavant i no es retalli cap somriure.

Veniu a col.laborar!

aportacio minima 5 €

diumenge 3 febrer 20:30h

JAM SESSION amb la

SUNSET BAND

Joni Tramuntana, claque i animacio

Joan "Nito" Figueras, piano

Pere Martínez, contrabaix

Enric Canada, bateria

Amb aquesta segona jam de 2013 convidem a musics i artistes de tots els estils a participar i compartir les seves idees musicals amb una base ritmica formada per uns grans musics.

Esperem la vostra participacio!

dimarts 5 febrer 22h

Lucas Martínez, saxo

César Martínez, bateria

El trio del pianista Luis Gonzalez segueix durant tots els dimarts del mes de febrer presentant-nos les seves composicions propies, que beuen del jazz contemporani i del classic. Hi descobrireu tambe originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 6 febrer 22h

Ramon Prats, bateria

Es el grup resident del Sunset des de la temporada passada i ofereix un repertori que va des de temes de Wes Montgomery a classics del funk i el boogaloo.

dissabte 9 febrer 23h

JOSE CARRA TRIO

Jose Carra, piano

Deejay Foster, contrabaix

Ramon Prats, bateria

Aquest jove pianista i compositor malagueny ens presenta per primera vegada a Girona el seu trio. Tot i la seva joventut, Jose Carra ja ha tingut temps de col.laborar amb músics com Eric Alexander, Roberta Gambarini o la Joven Big Band Nacional. De ben segur us sorprendra la seva musicalitat i tecnica!

entrada 7 €

dimarts 12 febrer 22h

César Martínez i Marc Bodalo, bateria

dimecres 13 febrer 22h

Txema Riera, piano

dijous 14 febrer 22h

RAI TRIO

Ivan Santaeulària, piano

Alix Levy, baix

Ruben Berengena, bateria

dissabte 16 febrer 23h

CARLES CASES diu LLACH

Carles Cases, piano

Raul Reverter, saxo

Jordi Farres, guitarra

Miquel Angel Cordero, contrabaix

Reconegut pianista i compositor de bandes sonores, Cases va compartir escenari amb Lluis Llach durant uns anys i ara vol "dir" les seves cancons de manera instrumental, despres d'haver treballat les adaptacions amb el propi autor.

L'espectacle es un viatge per l'univers Llach, on hi apareixeran Pais Petit, Vaixell de Grecia o Viatge a Itaca.

Tal i com recomana Llach, "escolteu-lo be, obriu de bat a bat les finestres de la sensibilitat, la seva llaga pot estremir-vos. Gaudiu-ne".

entrada 7 €

diumenge 17 febrer 20:30h

Sebastien Falzon, piano

dimarts 19 febrer 22h

César Martínez, bateria

El trio del pianista Luis Gonzalez segueix durant tots els dimarts del mes de desembre presentant-nos les seves composicions propies, que beuen del jazz contemporani i del classic. Hi descobrireu tambe originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 20 febrer 22h

Ara tots els dimecres!

dissabte 23 febrer a les 20h i a les 23h (Reserves a: sunsetgirona@gmail.com)

ANDREA MOTIS & JOAN CHAMORRO feat. IGNASI TERRAZA

Presentació del disc "Feeling Good"

Andrea Motis, saxo, trompeta i veu

Joan Chamorro, saxo i contrabaix

Ignasi Terraza, piano

Ja fa uns anys que en Joan ens va portar l'Andrea Motis per primera vegada al Sunset i aquesta sera la quarta actuacio que faran al Sunset.

En aquesta ocasio ens visitaran acompanyats del gran pianista Ignasi Terraza i el concert servira per estrenar davant el public gironi el darrer disc que han enregistrat: "Feeling Good", sentint-se be.

Es tracta d'un album que conte 16 temes classics del jazz, alguns dels quals podrem escoltar en aquest concert tan intim i proper del que podrem gaudir al Sunset.

entrada 10€

dimarts 26 febrer 22h

César Martínez, bateria

El trio del pianista Luis Gonzalez segueix durant tots els dimarts del mes de gener presentant-nos les seves composicions propies, que beuen del jazz contemporani i del classic. Hi descobrireu tambe originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 27 febrer 22h

dijous 28 febrer 22h

JOVE BIG BAND DE GIRONA

Dani Alonso, direccio

Dirigit per Dani Alonso, aquest jove conjunt dedicat al jazz classic ofereix al public l'oportunitat de gaudir des de ben a prop de la contundencia d'una big band en viu.

entrada 5 €

dijous 21 febrer 22h

DANI DOMINGUEZ TRIO feat.

Brian Charette & Jaume Llombart

Jaume Llombart, guitarra

Brian Charette, orgue

Dani Dominguez, bateria