Sunset Jazz Club Girona

Joan "Nito" Figueras, piano

Pere Martínez, contrabaix

Enric Canada, bateria

Amb aquesta jam de primavera  convidem a músics i artistes de tots els estils a participar i compartir les seves idees musicals amb una base rítmica formada per uns grans músics.

Esperem la vostra participació!

dimarts 2 abril 22h

César Martínez, bateria

El trio del pianista Luis González segueix durant tots els dimarts del mes d’abril presentant-nos les seves composicions pròpies, que beuen del jazz contemporani i del clàssic. Hi descobrireu també originals arranjaments d'standards de tota la vida.

dimecres 3 abril 22h

Marc Clos, bateria

Es el grup resident del Sunset des de la temporada passada i ofereix un repertori que va des de temes de Wes Montgomery a classics del funk i el boogaloo.

dimarts 9 abril 22h

dimecres 10 abril 22h

dimarts 16 abril 22h

dimecres 17 abril 22h

dimarts 23 abril

Obert sense música en viu.

dimecres 24 abril 22h

Marc Clos, bateria

dissabte 6 abril 23h

JACOB SACKS TRIO

Jacob Sacks, piano

Masa Kamaguchi, contrabaix

Vinnie Sperrazza, bateria

Jacob Sacks és considerat un dels pianistes més creatius de l'escena jazzística de NYC. Finalista l'any ’99 del concurs Monk de piano, ha sabut dur una carrera encaixant en contextes més clàssics com la Mingus Big Band alhora que ha tingut sempre un peu a l'avantguarda al costat de músics com Mat Maneri o Ben Monder.

dijous 4 abril 22h

TAK! QUARTET

Roger Martínez, saxo

Juanjo Fernández, piano

Manel Fortià, contrabaix

Marc Bódalo, bateria

Format per quatre joves músics molt actius en la nova escena del jazz català, TAK! ens proposa un repertori de jazz fresc, influenciat per estils com el funk o el hip hop, i per músics com Robert Glasper o Avishai Cohen.

dijous 11 abril 22h

JOVE BIG BAND DE GIRONA

Dani Alonso, direcció

Dirigit per Dani Alonso, aquest jove conjunt dedicat al jazz clàssic ofereix al públic l'oportunitat de gaudir des de ben a prop de la contundència d'una big band en viu.

dissabte 13 abril 23h

4 LLUNÀTICS

Celeste Alías, veu

Marco Mezquida, piano

David Mengual, contrabaix

Ramon Prats, bateria

Ens oferiran un concert inspirat en la lluna i la relacio que aquesta te entre els seus estats i les nostres emocions.

Son uns creadors constants i en la seva musica la llibertat i la comunicacio son el punt de partida per trobar-se a mig cami entre el jazz emocional i les noves tendencies.

dijous 18 abril 22h

PAÑÍ Y MANRÓ

Juan Luis Curbón "Patela", guitarra

Pedrito Martínez, baix

José Luis Curbón "Piti", cajón

suplement 5 €

Pañí y Manró, pa i aigua en caló, és un trio de flamenc fusió. Ens interpretaran temes propis d’estil flamenc i standards de la música de sempre.

Tot això, jugant i barallant-se amb el ritme i amb la força i aires gitano/paios que els caracteritzen.

dissabte 27 abril 23h

NITO FIGUERAS TRIO

Joan “Nito” Figueras, piano

Pedrito Martínez, baix

Rafel Rostey, bateria

El pianista i compositor saltenc, vell conegut del Sunset, es presenta en aquesta ocasió amb el seu trio. Ve disposat a contagiar-nos la seva vitalitat amb un repertori de temes propis i versions, en les que soul, jazz i funk en són protagonistes. Ens espera, sens dubte, un concert potent i plé d’energia: Nito en estat pur!

diumenge 14 abril 20:30h

AUDICIÓ DE L'ESCOLA ESPAI JAZZ

Audició dels alumnes i professors de l'escola Espai Jazz, en la que presentaran el treball que han fet durant el trimestre.

dissabte 20 abril 23h

TERRASSA-BCN JAZZ CONNECTION

Josep Maria Farràs, trompeta

Òscar Font, trombó i clarinet

Josep Traver, guitarra

Artur Regada, contrabaix

entrada 7 €

Parlar de Farràs és parlar d'una de les figures més importants de la història del jazz, no només de casa nostra. Durant dècades ha estat un dels referents de la trompeta en diferents estils com el swing, el dixie o el hard bop i en aquest concert ens mostrarà la seva cara més tradicional, liderant un grup de jazz clàssic.

diumenge 21 abril 20:30h

JAZZ JAM SESSION

Andreu Zaragoza, guitarra

Manel Fortià, contrabaix

Laia Fortià, bateria

Els músics i seguidors del jazz tenen en aquesta jam dedicada als standards una oportunitat per crear i compartir grans moments musicals.

En aquesta ocasió, amb una base d'estrena!

dijous 25 abril 22h

SINESTESSIA

Alex Carbonell, piano

Alix Levy, baix

Ruben Berengena, bateria

Sinestessia ha esdevingut un dels grups residents del Sunset i ofereix un repertori basat en els standards, amb influències del jazz llatí i del jazz-rock.

dimarts 30 abril 22h

Dia Internacional del Jazz

César Martínez, bateria

El trio del pianista Luis González protagonitza la participació catalana en el Dia Internacional del Jazz, organitzat per la UNESCO.

Girona és una vegada més a l’escena internacional gràcies al talent dels nostres músics!