dissabte 2 de febrer 22.00 h

Chino Swingslide veu i guitarra

Fede Salgado contrabaix

Jake Klamburg bateria

Chino és un dels protagonistes principals de l’escena de la música en viu de Barcelona. Un guitarrista molt personal, amb un estil en la guitarra slide, que abastant tant blues com swing o jazz manouche, és inconfusible i emocionant. Amb la seva banda, The Big Bet, formada per Fede Salgado al contrabaix i Jake Klamburg a la bateria, ja han deixat empremta en sales i festivals de tota Europa, i ara tornen a Girona per sacsejar-nos fort!

diumenge 3 de febrer 20.30 h

dimarts 5 de febrer 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ TRIO

Manel Fortià contrabaix

Marc Bódalo bateria

Amb aquest trio el pianista Luis González ens mostrarà el seu vessant més contemporani, amb un gran grup al costat de les joves figures Marc Bódalo i Oriol González, que segueix les petjades de trios històrics com els de Keith Jarrett o Brad Mehldau.

dijous 7 de febrer 22.00 h

CESC ADROHER TRIO

Cesc Adroher guitarra

Marc Cuevas contrabaix

El guitarrista gironí Cesc Adroher ens ha acompanyat en centenars de nits amb el grup Movin’ Wes durant els darrers anys, i l’estiu passat ens van presentar el seu disc en ocasió del Jazz a la Fresca. Ara, Adroher inicia un projecte nou amb el bateria Ramon Prats i el contrabaixista Marc Cuevas, dues de les figures més demandades de l’escena jazzística catalana. Al seu repertori hi trobareu temes propis, i també originals arranjaments d’estàndards clàssics.

dissabte 9 de febrer 22.00 h

GUSTAV LUNDGREN QUARTET

Bill McHenry saxo

Gustav Lundgren guitarra

Tom Warburton contrabaix

Jordi Rossy bateria

El guitarrista Gustav Lundgren és un dels músics suecs més destacats de la seva generació, conegut per passejar-se amb total comoditat entre el món de Django Reindhardt i el del jazz contemporani més creatiu. En la seva darrera visita ens va sorprendre amb el seu sensacional concert amb els grans Jorge Rossy i Tom Warburton, i ara a aquesta alineació estel·lar s’hi afegirà el saxofonista Bill McHenry. Un dream team!

diumenge 10 de febrer 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en febreral. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 12 de febrer 22.00 h

dissabte 16 de febrer 22.00 h

LARRY PORTER TRIO

Larry Porter piano

Max Leiss contrabaix

Joe Smith bateria

Larry Porter és un pianista i compositor nord-americà format a la prestigiosa escola Berklee, que des dels anys 70 del segle passat ha viatjat pel món buscant en la diversitat de les cultures nous colors per incorporar al seu jazz. En la seva extensa trajectòria ha treballat amb estrelles com Chet Baker, Art Farmer, Sheila Jordan o Archie Shepp, i pel seu primer concert al Sunset es presentarà amb un trio excepcional que us encantarà. De nou jazz llegendari a Girona!

diumenge 17 de febrer 20.30 h

TBA contrabaix

TBA bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 19 de febrer 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ GROOVE TRIO &

DAVID MAURICIO

Jazz & Funk

Per segona temporada, el pianista i teclista Luis González i el cantant David Mauricio sumen talents, i el tercer dimarts de cada mes ens duran la seva fusió de jazz, funk i altres ritmes actuals, i comptaran en la secció rítmica amb Jordi Ruiz al baix, i Rubén Berengena a la bateria. Una bona opció per acabar el dia!

dissabte 23 de febrer 22.00 h

SU / ROSSY / GIROD

333 TRIPLE TRIO

Nat Su saxo i bateria

Dominique Girod contrabaix

Jorge Rossy bateria i vibràfon

Geni i figura indiscutible, l’estimat Jorge Rossy ens obsequia de nou amb una proposta artística de primer nivell. Aquest triple trio ho és literalment, ja que durant el concert els músics s’intercanviaran els instruments creant tres formacions diferents, totes interessantíssimes per constatar el talent extraordinari dels seus components. Nit màgica que no us podeu perdre, no badeu!

dijous 28 de febrer 22.00 h

TO WIT

Jazz & Soul / presentació

del CD Naked

Pedrito Martínez contrabaix

Vells coneguts de la casa, la cantant Sandra Fern i el contrabaixista Pedrito Martínez formen el duet To Wit. Recentment han enregistrat Naked, el seu primer disc, que ens presentaran en aquest concert. El seu repertori inclou alguns temes pop interpretats en clau de soul, i també pinzellades de jazz, flamenc i latin. Veniu a descobrir el seu treball!