dijous 12 juliol 21.00 h i 22.30 h

Mátyás Bartha piano

Mátyás Hofecker contrabaix

Guillem Arnedo bateria

La quarta edició del Jazz a la Fresca serà la més internacional fins al moment, i podrem comptar amb la presència d’alguns dels músics joves més destacats d’Europa i més enllà. Máthyás Bartha és un pianista hongarès establert a Viena, on està consolidant una sòlida carrera com a solista i acompanyant de primeres figures. Un honor que actui per primera vegada amb el seu trio a Girona, amb el també hongarès Mátyás Hofecker i el català Guillem Arnedo.

dijous 5 juliol 21.00 h i 22.30 h

LIVIO ALMEIDA QUARTET

Livio Almeida saxo

Albert Marquès piano

Zack O’Farril bateria

A Girona el jazz no s’atura a l’estiu, i començarem la quarta edició del nostre estival amb un grup de joves talents establerts a Nova York. Livio Almeida és un gran saxofonista brasiler, que ens visitarà per primera vegada per actuar amb els catalans Albert Marquès i Manel Fortià, i amb el suport rítmic de Zack O’Farril, membre d’una nissaga històrica de percussionistes de jazz llatí a la ciutat dels gratacels. Comencem forts!

dijous 19 juliol 21.00 h i 22.30 h

DUMPY LOBSTERS

Jazz clàssic

Òscar Font veu i trombó

Juli Aymí clarinet

Federico Mazzanti piano

Artur Regada contrabaix

Òscar Font és un clàssic del món del jazz tradicional del nostre país, i a més de pel seu talent musical és conegut pel seu carisma escènic. Assistir a un concert seu és garantia de passar una nit entretinguda, somrient, escoltant bona música i aprenent un munt de coses. No es pot demanar més, veniu a gaudir-ne!

dijous 2 agost 21.00 h i 22.30 h

Festival de Guitarra Girona - Costa Brava

VÍCTOR PUERTAS &

THE MELLOW TONES

Blues

Víctor Puertas veu i harmònica

Òscar Rabadan guitarra

Johnny Pedraza guitarra

Oriol Fontanals contrabaix

Reginald Vilardell bateria

Tot i estar molt lluny del delta del Mississippi, Catalunya ha estat tradicionalment una terra molt fèrtil per conrear el blues. Entre els artistes vinculats a aquesta música apassionant, un dels noms més emblemàtics és el de Víctor Puertas, harmònica, cantant, pianista i organista que, amb un esperit inquiet i un distintiu virtuosisme tècnic, s'ha guanyat un lloc preeminent a l’escena internacional d’aquest gènere.

dijous 26 juliol 21.00 h i 22.30 h

Festa Major del Barri de Sant Fèlix

SCARAMOUCHE

Jazz Manouche

Ema Jean veu

Diego Mena guitarra

Jacob Marcè guitarra

Jon Unanua contrabaix

Amb el cicle d’estiu volem treure al carrer el jazz, per contagiar l’esperit llibertari d’aquest estil de música a com més gent millor. El jazz de per si és màgic com per aconseguir-ho, però el jazz gitano ho és encara més i per això us proposem una vetllada dedicada al llegat de Django Reinhard, el músic més influent i trencador de la història del jazz del vell continent. Scaramouche en són uns grans deixebles, no us els perdeu!

dijous 9 agost 21.00 h i 22.30 h

BEEKMAN

Yago Vázquez piano

Pablo Menares contrabaix

Rodrigo Recabarren bateria

Es confirma que Nova York segueix essent un gran pol d’atracció pels músics més interessants a l’àmbit global, que com aquests joves artistes que rebrem, un cop allà creen interessants projectes per presentar en diferents escenaris internacionals. No us perdeu aquest trio, amb un pianista gallec que ja vam poder escoltar acompanyant a Jesse Davis, i una base excepcional de músics xilens. Jazz actual i urbà ben vibrant.

dijous 16 agost 21.00 h i 22.30 h

MOVIN’ WES

Cesc Adroher guitarra

Txema Riera hammond

Ramon Prats bateria

El Sunset no tindria raó de ser sense els músics residents, i els estimats Movin’ Wes ho van ser durant moltes temporades, garantint als gironins que es pogués escoltar bona música en viu els dilluns i dimecres durant un grapat d’anys. Ara, aquest trio de vells amics ha enregistrat un disc que tenim moltes ganes d’escoltar, i ens el presentaran en primícia en aquest concert tan esperat. No hi falteu!

dijous 23 agost 21.00 h i 22.30 h

AIRE

Flamenco-Jazz ètnic

Paula Domínguez veu

Vicenç Solsona guitarra

Matías Míguez baix

Luis Alfonso Guerra percussió

Aire és un dels projectes de la fantàstica cantant Paula Domínguez, que en aquest grup troba un equilibri meravellós entre la recitació de les lletres de les cançons, l’energia del flamenc i la improvisació del jazz. Una meravella que aquests músics tan talentosos, presentin el seu nou treball a casa nostra!

amb la col·laboració de:

col·labora:

dijous 30 agost 21.00 h i 22.30 h

CHINO & THE BIG BET

Blues

Chino Swingslide veu i guitarra

Fede Salgado contrabaix

Jake Klamburg bateria

Chino és un dels protagonistes principals de l’escena de la música en viu de Barcelona. Un guitarrista molt personal, amb un estil en la guitarra slide, que abastant tant blues com swing o jazz manouche, és inconfusible i emocionant. Amb la seva banda, The Big Bet, formada per Fede Salgado al contrabaix i Jake Klamburg a la bateria, ja han deixat empremta en sales i festivals de tota Europa, i ara aterren a Girona per sacsejar-nos fort!

dissabte 14 juliol 22.00 h

Concert extraordinari a l’escenari interior!!!

ROGIERS FIBBY

Soul i R & B

Rogiers Fibby veu i piano

Tom Warburton contrabaix

Marc Ayza bateria

No és gens habitual que durant l’estiu programem concerts a l’escenari interior del Sunset, però quan artistes excepcionals com Rogiers Fibby ens proposen venir a compartir el seu talent amb nosaltres, no es pot deixar passar l’oportunitat. Rogiers és un extraordinari cantant, pianista i productor, que ha col·laborat amb figures com Alicia Keys, i cada vegada que l’hem rebut ens ha impressionat amb la autenticitat del seu art. Recomanem fer reserva prèvia.

entrada 12 euros