dissabte 6 d’octubre 22.00 h INAUGURACIÓ DE LA TEMPORADA

Steeve Laffont guitarra

Rudy Rabuffetti guitarra

Guillaume Bouthié contrabaix

Per obrir la nova temporada amb la millor energia possible, res millor que comptar amb un trio excepcional als qui vam tenir ocasió de conèixer fa uns mesos, quan ens van regalar una vetllada improvisada memorable. Steeve Laffont és un dels grans guitarristes de l’escena del jazz manouche, respectuós seguidor de l’estela de Django Reinhard i alhora amb un estil propi molt característic i sobretot elegant. Podrem escoltar alguns dels seus temes, i també originals arranjaments de clàssics.

diumenge 7 d’octubre 20.30 h

dimarts 9 d’octubre 22.00 h

dijous 11 d’octubre 22.00 h

dissabte 13 d’octubre 22.00 h

diumenge 14 d’octubre 20.30 h

dimarts 16 d’octubre 22.00 h

dijous 18 d’octubre 22.00 h

BEN WENDEL

SEASONS BAND

Ben Wendel saxo

Gilad Hekselman guitarra

Sullivan Fortner piano

Joe Martin contrabaix

Kendrick Scott bateria

Ben Wendel és un dels músics més interessants i creatius de la seva generació, tant des del seu vessant més elèctric amb el grup Kneebody, com en el terreny del jazz acústic. Recentment ha estat duent a terme el seu projecte The Seasons, una sèrie de dotze composicions per duet, dedicades a dotze músics  i publicades mensualment durant un any. Amb alguns d’aquells músics sensacionals, ara surt de gira per mostrar aquesta música meravellosa, i promet ser inoblidable! Històric!

divendres 19 d’octubre 22.00 h

PETER ZAK TRIO

Jazz - presentació del CD “One Mind”.

Peter Zav piano

Roger Gutiérrez bateria

Natiu de Los Angeles però resident a Nova York, el pianista Peter Zak actuarà per primera vegada al Sunset per presentar-nos la música que conté One Mind, el seu nou disc, que ha estat publicat pel prestigiós segell Fresh Sound i en el que han col·laborat figures com Seamus Blake i Billy Drummond. Una oportunitat per descobrir les interessants composicions d’aquest talentós, habitual dels clubs importants com Smoke o Smalls.

dissabte 20 d’octubre 22.00 h

MATTIA LEVRÉRO & TCHA LIMBERGER

MEDITERRANEAN QUARTET

Jazz i música gitana

Tcha Limberger veu i violí

Mattia Levréro guitarra

Guilhem Verger acordió i saxo

Simon Leloux bateria

En anteriors ocasions, Mattia Levréro, guitarrista i compositor de Montpeller, ens ha visitat amb projectes molt interessants de música negra o balcànica, i en aquest concert ens brindarà el privilegi de poder veure per primer cop al Sunset a Tcha Limberger, un autèntic geni de la música d’origen gitano, que de ben segur ens fascinarà amb la seva veu i toc màgic. Un concert d’autèntic luxe en un cap de setmana al nivell dels grans festivals internacionals!

diumenge 21 d’octubre 20.30 h

dimarts 23 d’octubre 22.00 h