divendres 3 maig 22 h

BIG BAND DEL CONSERVATORI DE GIRONA

Dani Gallostra direcció

Josep Tro trombó

Sota la direcció del trompetista Dani Gallostra, la Big Band del Conservatori de Girona ha estat treballant un repertori molt interessant, tant per la formació dels integrants de l’orquestra, com pels aficionats que us animeu a venir a escoltar-los. Podreu escoltar composicions de Henry Mancini o Jaco Pastorius, del jazz al funk instrumental. No us els perdeu!

suplement 3 euros

dissabte 4 maig 22.00 h

GONZALO DEL VAL TRIO

& BENET PALET

Benet Palet trompeta

Marco Mezquida piano

David Mengual contrabaix

Gonzalo del Val bateria

diumenge 5 maig 20.30 h

dimarts 7 maig 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ GROOVE TRIO &

DAVID MAURICIO

Jazz & Funk

Per segona temporada, el pianista i teclista Luis González i el cantant David Mauricio sumen talents, i el tercer dimarts de cada mes ens duran la seva fusió de jazz, funk i altres ritmes actuals, i comptaran en la secció rítmica amb Jordi Ruiz al baix, i Rubén Berengena a la bateria. Una bona opció per acabar el dia!

dijous 9 maig 22 h

EDUARD GENER TRIO

Presentació de CD

Eduard Gener veu i piano

Vic Moliner baix

Andreu Moreno bateria

dissabte 11 maig 22.00 h

CARME CANELA &

JOAN MONNÉ

Presentació del CD Ballads

Carme Canela veu

Joan Monné piano

diumenge 12 maig 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en marçal. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dijous 16 maig 22.00 h

RAÚL RODRÍGUEZ QUIÑONES

divendres 17 maig 22.00 h

JAM SESSION DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Luis González coordinació

El Sunset és un escenari obert als joves músics i estudiants de tota la província i més enllà, i ens fa molta il·lusió que vinguin a compartir el seu talent amb nosaltres. Els alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sant Feliu, faran una jam amb els professors i altres convidats. Animeu-vos a participar!

dissabte 18 maig 22.00 h

VALERY PONOMAREV QUARTET

Valery Ponomarev trompeta

Lluís Capdevila piano

Luca Santaniello bateria

diumenge 19 maig 20.30 h

TBA contrabaix

TBA bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 21 maig 22.00 h

Gorka Benítez saxo

Dani Pérez guitarra

David Xirgu bateria

Salalagua és el nou disc de Gorka Benítez, en què de nou ens mostra el seu gran talent artístic, i també el seu compromís amb una situació d'emergència com és el drama dels refugiats que travessen la Mediterrània. Els seus seguidors sabeu que des de fa anys, en cada concert proposa reflexionar sobre el tema, i és meravellós que aquest trio sensacional actuï al Sunset per col·laborar amb l'ONG Proactiva Open Arms. Contacteu-nos si hi voleu contribuir a part de comprant les entrades.

donació mínima recomanada 12 euros

dissabte 25 maig 22.00 h

EL BOLA / COLINA & BANDOLERO

Jazz Flamenc

Agustín Carbonell El Bola guitarra

Javier Colina contrabaix

J. M. Ruiz Bandolero percussió

dimarts 28 maig 22.00 h

dijous 30 maig 22.00 h

LUCAS MARTÍNEZ PROJECT feat.

ASHTON SELLARS

Lucas Martínez saxo

Ashton Sellars guitarra

Younwoo Lee piano

Giuseppe Campisi contrabaix

Lluís Naval bateria

Concert Girando Por Salas

divendres 17 maig 20.00 h

BIG BAND DEL CONSERVATORI

DE GIRONA

Dani Gallostra direcció

Llibert Fortuny saxo

De nou rebrem a la Big Band del Conservatori de Girona, que farà el seu darrer concert al Sunset d’aquesta temporada, amb la col·laboració estel·lar del gran saxofonista Llibert Fortuny. Després de la feina que han fet durant el curs, serà fantàstic poder escoltar els resultats amb la presència d’aquesta figura, que de ben segur farà enlairar tant els joves músics com el públic assistent. No hi falteu!