diumenge 1 març 20.30 h

JAM SESSION DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Cicle Jazz de les escoles

Luis González coordinació

El Sunset és un escenari obert als joves músics i estudiants de tota la província i més enllà, i ens fa molta il·lusió que vinguin a compartir el seu talent amb nosaltres. Els alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sant Feliu, faran una jam amb els professors i altres convidats. Animeu-vos a participar!

dissabte 7 març 22.00 h

BILL McHENRY TRIO

feat. JOE SMITH

Bill McHenry saxo

Tom Warburton contrabaix

Joe Smith bateria

Sens dubte, Bill McHenry és un dels saxofonistes més destacats de la seva generació, amb un so i llenguatge de gran profunditat i lirisme. En la seva extensa carrera, ha col·laborat amb figures com Paul Motian o Guillermo Klein, i al Sunset hem tingut el privilegi d’escoltar-lo en desenes de projectes meravellosos. En aquesta ocasió, ens presentarà el seu nou trio amb els també nord-americans Tom Warburton i Joe Smith. Nit de jazz de categoria que no us podeu perdre!

diumenge 8 març 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en general. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 10 març 22.00 h

JZ REPLACEMENT

feat. TIM LEFEBVRE

Jazz electrònic

Zhenya Strigalev saxo

Tim Lefebvre baix

Jamie Murray bateria

El sempre sorprenent Zhenya Srtigalev ens presenta la seva nova aventura, en la que uneix forces amb el bateria londinenc Jamie Murray. Per aquesta ocasió tan especial, comptaran amb l’extraordinari Tim Lefebvre, un dels baixistes més sol·licitats de les darreres dècades i que recentment ha rebut més reconeixement del públic per haver enregistrat Blackstar, el darrer disc de David Bowie, i per haver format part en els darrers cinc anys de la Tedeschi Trucks Band.

dijous 12 març 22.00 h

EQUINOX JAZZ TRIO

Josep Maria Soler guitarra

Raül-Marc Portell orgue

Ricard Santaló bateria

Partint del clàssic combo d'orgue, guitarra i bateria, molt popular a l'època daurada del segell discogràfic Blue Note, Equinox Jazz Trio ens presentarà un repertori que combina hard bop, jazz i blues.

dissabte 14 març 22.00 h

BILL McHENRY &

JORGE ROSSY DUO

Bill McHenry saxo

Jorge Rossy bateria

L'emergència sanitària global està condicionant les gires internacionals, i el grup previst per aquest dissabte no podrà actuar. Tot i estar d'acord i preparats per un possible tancament per quarantena, de moment seguim treballant de la manera més responsable possible perquè la música en viu no s'aturi. Agraïm enormement que aquests dos genis vulguin mantenir encesa la flama del directe en un moment històric, i que ens vinguin a regalar el seu talent.

diumenge 15 març 20.30 h

Toni Pujol contrabaix

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 17 març 22.00 h

PAPADUO

Jazz contemporani

Carles Marigó piano

Marc Bódalo bateria

En aquest concert ens presentaran el disc PAPA, un treball que és l'homenatge a l'amistat i a tot allò que, tant per bé o per mal, uneix a aquests dos músics. Com ells mateixos diuen, "l'àlbum està dedicat als pares, que ens van deixar abans d'hora, i a les mares, amb qui ens seguim abraçant". Música creativa i molt emotiva, que us farà bé a l'ànima.

dissabte 21 març 22.00 h

CONSTANT STRANGER

Richard Sears piano

Martin Nevin contrabaix

Guilhem Flouzat bateria

Constant Stanger és un jove trio coliderat pel pianista Richard Sears, el contrabaixista Martin Nevin -ambdós novaiorquesos-, i el bateria parisenc Guilhem Flouzat. La seva proposta és fresca, energètica i innovadora, seguint la tradició alhora que marcant les noves passes del jazz actual. Una gran oportunitat per posar-se al dia amb el millor jazz internacional d’avui i demà. No us els perdeu!

dimarts 24 març 22.00 h

SEVEN DAYS

Funk Jazz

Oriol Pujolràs bateria

Grup format per músics gironins, amb la intenció de fusionar estils tan diversos com el jazz, el funk, el pop, la música llatina o la cançó d'autor. El seu repertori inclou composicions pròpies i arranjaments de la música de Esperanza Spalding, Gretchen Parlato, Jorge Drexler, Aca Seca, James Blake o Radiohead. Aquesta fusió d'estils i ritmes s'aconsegueix gràcies al bagatge i versatilitat dels músics i de la subtil veu de David Mauricio. No us perdeu aquest nou projecte, que no deixa a ningú indiferent!

dissabte 28 març 22.00 h

JOSÉ CARRA TRIO

José Carra piano

Bori Albero contrabaix

Dani Domínguez bateria

Gran pianista i compositor, el malagueny José Carra és un dels músics espanyols més actius i sol·licitats, i després de molts intents, finalment el podrem tornar a escoltar al nostre escenari. En aquesta ocasió, actuarà amb la darrera versió del seu trio, que inclou el contrabaixista banyolí Bori Albero, i el bateria gallec Dani Domínguez, un grup consolidat amb més de cinquanta presentacions en viu arreu. La música de Carra és màgica i descriptiva, i els seus concerts un autèntic viatge sonor.

dimarts 31 març 22.00 h

ALBA CARETA GROUP

Alba Careta trompeta i veu

Egor Doubay saxo

Adrián Moncada piano

Jort Terwijn contrabaix

João Guerra bateria

La jove cantant i trompetista Alba Careta ens presentarà el seu nou quintet internacional, format per joves músics de diferents països, que ha reunit en la seva estada a Amsterdam. Ens oferiran un repertori molt variat amb temes propis, standards i boleros i us animem a descobrir-los, són uns cracks!

CANCEL·LAT!