dijous 9 juliol 21.00 h i 22.30 h

Òscar Font trombó i veu

Josep Traver guitarra

Artur Regada contrabaix

Trombonista, clarinetista, cantant i showman innat, el gran amic Òscar Font és un dels agitadors de l’escena del jazz clàssic de casa nostra, i un dels músics habituals a les nostres nits d’estiu. A través d’un repertori de jazz de principi del segle XX, Font i el seu trio traçaran una actuació dinàmica i divertida per a gaudi de tots els públics. Tota una festa!

dijous 2 juliol 21.00 h i 22.30 h

WAX & BOOGIE

Blues & Boogie Woogie

Ster Wax veu

David Giorcelli piano

Reginald Vilardell bateria

Ster Wax i David Giorcelli capten com pocs l’esperit de la música tradicional afroamericana, per transformar-lo en el seu propi llenguatge d’expressió.​Formen part del seu repertori habitual shuffles, boogie woogie, rock, swing o jumps, sense oblidar els intensos i càlids slow down. Pel seu retorn a Girona, vindran acompanyats per Reginald Vilardell a la bateria.

amb la col·laboració de:

dijous 16 juliol 21.00 h i 22.30 h

ONE SUMMER NIGHT TRIO

Jazz i Soul

Pedrito Martínez contrabaix

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents en la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. En aquest concert podrem escoltar el seu fantàstic repertori de clàssics de jazz, el blues i el soul de tots els temps.

dijous 30 juliol 21.00 h i 22.30 h

ROSSY / FUMERO / ARNEDO TRIO

Jorge Rossy vibràfon

Horacio Fumero contrabaix

Guillem Arnedo bateria

Gran cita jazzística per marcar l'equador del cicle, amb tres grans figures del jazz català. El genial multiinstrumentista Jordi Rossy jugarà amb el vibràfon aquest partit a tres, amb el contrabaixista Horacio Fumero i el bateria Guillem Arnedo a la defensa. Imperdible!

dijous 23 juliol 21.00 h i 22.30 h

CHINO SWINGSLIDE

Blues

Chino Swingslide guitarra i veu

Una vegada més tindrem l'oportunitat de gaudir del talent i carisma d'aquest bruixot de la música. L'hem pogut escoltar en diferents formats i projectes propers al blues i el swing, i en aquesta sessió ens presentarà en primícia un repertori que aviat enregistrarà en solitari. Una gran nit pels amants del blues!

dijous 6 agost 21.00 h i 22.30 h

DANI ALONSO TRIO

Dani Alonso trombó i veu

Marc Martin hammond

Roger Gutiérrez bateria

Agitador de les nits més vibrants viscudes en la darrera dècada del Sunset, el gran amic Dani Alonso torna a la seva catedral particular per oferir-nos una sessió trepidant amb el millor swing i jazz clàssic. Pel seu retorn al Jazz a la Fresca ha creat equip amb l'organista Marc Martin i el bateria Roger Guitiérrez, dues grans figures de l'escena actual.

dijous 20 agost 21.00 h i 22.30 h

AYA & THE JUMPIN CATS

Swing

Aya Sima veu

Tomy Muñoz saxo

Lluís Rodríguez guitarra

Aya & The Jumpin Cats és una nova formació gironina dedicada al jazz clàssic, amb especial voluntat de recrear les melodies i ritmes de l'anomenada swing era. El grup, que en aquesta ocasió es presentarà en formació de quartet, el formen vells amics de la casa i l'encapçala la carismàtica vocalista Aya Sima.

dijous 13 agost 21.00 h i 22.30 h

MOVIN’ WES

Cesc Adroher guitarra

Txema Riera hammond

El Sunset no tindria raó de ser sense els músics residents, i els estimats Movin’ Wes ho van ser durant moltes temporades, garantint als gironins que es pogués escoltar bona música en viu els dilluns i dimecres durant un grapat d’anys. Ara, aquest trio de vells amics ha enregistrat un disc que tenim moltes ganes d’escoltar, i ens el presentaran en primícia en aquest concert tan esperat. No hi falteu!

dijous 27 agost 21.00 h i 22.30 h

JAMES WHITE EXPERIENCE

Funk

James White guitarra

Agustí Borrell bateria

James White Experience és una formació clàssica de power trio, que amb el rock i el pop com a punt de partida han desenvolupat un repertori de funk i fins i tot música disco molt fresc i energètic. No us perdeu la seva actuació per acomiadar el cicle!

AFECTACIONS EXTRAORDINÀRIES PER LA CRISI DE LA COVID-19

La crisi sanitària ens obliga a canviar el format per tal de garantir la seguretat del públic, els artistes i els treballadors. Enguany el recinte exterior serà tancat, amb l'aforament reduït i prioritzant les reserves prèvies. Serà obligatòria la desinfecció de mans i l'ús de mascareta fins a estar acomodats, i es cobrarà un suplement de 3 euros en la primera consumició.