dissabte 1 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

JAUME LLOMBART

Cesc Adroher guitarra

Jaume Llombart guitarra

Cesc Adroher i Jaume Llombart són dos dels grans guitarristes de casa nostra -indubtablement dos dels nostres favorits-, i  en ocasió del Dia Internacional del Jazz ens presentaran al Sunset el seu duet inèdit. Recuperem d'aquesta manera un concert que ja l'any passat va crear molta expectació entre els aficionats, però que es va haver de suspendre pel confinament. Amants del jazz i la guitarra no us podeu perdre aquesta estrena!

diumenge 2 maig 18.00 h i les 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

JEAN TOUSSAINT QUARTET

Jean Toussaint saxo

Antonio Mazzei piano

Horacio Fumero contrabaix

David Xirgu bateria

Conegut per molts gràcies a haver militat en els fabulosos Jazz Messengers d'Art Blakey, amb companys de generació com Terence Blanchard o Donald Harrison, el saxo tenor del mític Jean Toussaint sonarà per primera vegada al Club en ocasió del Dia Internacional del Jazz. Per una ocasió tan sonada, els acompanyants també seran d'alta volada, i de ben segur que serà un dels concerts més importants i recordats dels darrers temps. Història viva del Jazz!

dissabte 8 maig 18.00 h i les 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

BRATIA

Balkan Pompe

Pere Nolasc violí

Biel Ballester guitarra

Víctor Paradís guitarra

Ivan Kovačević contrabaix

Stelios Togias percussió

La banda barcelonina Bratia neix de la necessitat del contrabaixista serbi Ivan Kovačević d'unir el món sonor dels Balcans amb la sobrietat i precisió del jazz manouche. La fascinació pel nomadisme de la música gitana, uneix aquest fabulós quintet, que crea un còctel explosiu que no deixa a ningú indiferent. I és que la mescla entre la música tradicional balcànica i de l'Orient Pròxim, amb les cançons pròpies del conjunt, fan de Bratia una proposta única.

dissabte 15 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

dissabte 22 maig 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

ALFONSO DE VILALLONGA &

PAU FIGUERES

Camino del Sur

Alfonso de Vilallonga veu, guitarra i piano

Pau Figueres guitarra flamenca i elèctrica

dissabte 29 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

DUOT

Free Jazz

Albert Cirera saxo

DUOT són un dels grups més rellevants de free jazz i música improvisada de la península Ibèrica. Des de 2007, quan van ser cridats a substituir l'actuació de Paal Nielsen-Love a la Fundació Miró de Barcelona, no han parat de moure's, créixer i treballar. Amb una proposta valenta i transgressora, el grup continua buscant els límits del seu so, convertint-se en un dels referents de la nova escena avantgarde. El 2012 van ser grup de l'any per l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya (AMJM).

Alfonso de Vilallonga i Pau Figueres presenten 'Camino del Sur', un espectacle íntim a dues guitarres, on repassen els últims discos de Vilallonga i estrenen algun tema inèdit. Alfonso de Vilallonga és un cantant i compositor amb una àmplia trajectòria, conegut tant per les seves cançons, que destil·len ironia, com per les seves bandes sonores, que li han valgut premis Goya i Gaudí. Pau Figueres ha aportat la seva guitarra a figures com ara Alejandro Sanz, Carles Benavent o Sílvia Pérez Cruz.