dijous 5 maig a les 21.00 h

presentació del disc Despertar

Marco Mezquida piano

Raphaël Pannier bateria

Meticulosament compost i produït per Manel Fortià, "Despertar" presenta un autoretrat musical basat en una selecció de temes originals enèrgics, tots inspirats en les seves experiències a la ciutat de Nova York, on va viure entre 2016 i 2020. El contrabaixista i compositor cassanenc crea una música suau i personal que deixa entreveure influències tan variades de músics com Charlie Haden, Keith Jarrett, Maurice Ravel i Paco de Lucía, entre d'altres.

dissabte 21 maig 19.00 h

LA VIDA NO REGALADA

de Luis Cabrera

Presentació de llibre

diumenge 15 maig 20.00 h

Pau Casares clarinet

Oriol Vallès trompeta

Marc  Martin piano

Esteve Pi bateria

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!

dijous 26 maig 20.00 h

LA VENTA DE LA NEGRA i EL NEGRERO DE PUENTE GENIL

de Jesús Cosano

presentació dels llibres i actuació musical de

Fernando Gallegos

La Venta de la Negra i El Negrero de Puente Genil són els dos últims volums de la col·lecció Los Invisibles, amb la que l'investigador i productor cultural Jesús Cosano ha establert la primera i més documentada recerca historiogràfica entorn de la presència de la negritud al territori espanyol. Un estudi que aprofundeix en la descoberta de les històries silenciades dels negres, amb un especial èmfasi sobre el protagonisme d'aquesta població esclava en l'àmbit de la música culta i popular.

dissabte 21 maig 22.00 h

LOST IN THE STARS

Carme  Canela veu

Jordi Rossy vibràfon

Jaume Llombart guitarra

Carme Canela, amb una llarga trajectòria de projectes personals i de col·laboracions amb els millors músics, Jorge Rossy, referent indiscutible del Jazz del nostre país i internacional i Jaume Llombart, el guitarrista amb la veu més personal dins del panorama de les noves generacions del Jazz, es reuneixen per presentar el seu nou disc editat per Fresh Sound New Talent, "Lost in the Stars". Aquest trio ha nascut de la manera més natural i per la voluntat i el desig de fer música junts.

dissabte 7 maig a les 20.00 h i a les 22.00 h

DANI NEL·LO

Rhythm & Blues

Dani Nel·lo saxo

Martín Burguez guitarra

Gerard Nieto orgue

Ramón Ángel Rey bateria

El saxofonista barceloní Dani Nel·lo torna al Sunset, en aquesta ocasió acompanyat del que es coneix com a trio de Hammond. Nel·lo ha fet un recull de les seves composicions preferides -algunes de les quals hem pogut en alguns dels seus projectes com Los Saxofonistas Salvajes, Los Mambo Jambo, Sax-O-Rama o Noir- i en aquest concert les podrem escoltar traduïdes al so del trio d'orgue amb uns músics de primera fila.

dissabte 14 maig 22.00 h

EDDIE MEJÍA QUARTET

Bill McHenry saxo

Eddie Mejía guitarra

Adrià Pinto contrabaix

El guitarrista mexicà Eddie Mejía ha fet una estada a Barcelona, on ha creat un seguit de comosicions ideades específicament pels músics que l'acompanyaran en el seu debut al Sunset. Amb influències de Pat Metheny, Keith Jarret o Ornette Coleman, el seu concert serà un viatge introspectiu i intens. Finalista del Premi Extraordinari del Liceu, Mejía té un so contemporani en què podem escoltar igualment la tradició jazzística.

dissabte 28 maig 22.00 h

OR BAREKET SAHAR

Godwin Louis saxo

Jeremy  Corren piano

Or Bareket contrabaix

Savannah Harris bateria

Nascut a Jerusalem de pares d'ascendència marroquina, iraquiana, argentina i d'Europa de l'Est, criat entre Buenos Aires i Tel-Aviv, i establert a Brooklyn des del 2011, Or Bareket és un dels baixistes més destacats de la seva generació. La seva música sintetitza els diferents móns que habita, amb una estètica personal: els seus folklores ancestrals nord-africà i llatinoamericà, el seu estudi de tota la vida de la música negra americana, i la seva experiència acompanyant a les figures més significatives del jazz actual.