Reserves

ENG../english/RESERVATIONS.html
CAST../castellano/RESERVAS.html

Podeu reservar places pels concerts i/o taula per sopar escrivint a: sunsetgirona@gmail.com. Indiqueu-nos el nombre de persones, data i hora i rebreu confirmació el més aviat que ens sigui possible.

Recordeu que:

-Les reserves pels concerts són vàlides fins 15 minuts abans de l’inici.

-Els seients són numerats i s’assignen per ordre de confirmació de les reserves.

-Les reserves poden ser per un màxim de quatre places. En cas de grups més grans, consulteu-nos amb com més antelació possible.

-El nostre sistema de reserves es basa en la confiança i no demanem cap pagament avançat. Si no esteu segurs de poder assistir al concert, per respecte als músics i als altres possibles assistents, us preguem que us abstingueu de fer reserva.

DESCOMPTES:

Els membres de la Jove Big Band de Girona, de la Big Band del Conservatori de Girona i de la Black Music Big Band, podeu gaudir d’una reducció de dos euros en el preu de les entrades als concerts. Si us plau, feu-nos-ho saber quan feu les vostres reserves. A més, teniu accés gratuït a les jam sessions sense necessitat de reservar prèviament.

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona