Reserves

ENG../english/TICKETS.html
CAST../castellano/ENTRADAS.html

Per fer reserves dels concerts al Sunset Jazz Club, escriviu a: sunsetgirona@gmail.com. No oblideu indicar-nos la data i hora del concert, el nombre de seients, i rebreu confirmació el més aviat possible. Les reserves són vàlides fins a 15 minuts abans de l’inici dels concerts.

DESCOMPTES:

Els membres de les seccions infantil i juvenil de la Jove Big Band de Girona, de la Big Band del Conservatori de Girona i de la Black Music Big Band, podeu gaudir d’una reducció de dos euros en el preu de les entrades als concerts. Si us plau, feu-nos-ho saber quan feu les vostres reserves. A més, teniu accés gratuït a les jam sessions, sense necessitat de reservar prèviament.

El nombre d’entrades amb descompte TRESC per cada concert és limitat, no oblideu indicar en la vostra reserva si us hi voleu acollir.

Moltes gràcies!

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12