SUNSET JAZZ CLUB

Girona

ENG../english/WELCOME.html
CAST../castellano/BIENVENIDA.html

El Sunset Jazz Club és un local situat al centre històric de la ciutat de Girona (Barri Vell) que durant els últims quinze anys ha posat la seva obstinació a brindar les millors actuacions en directe a la ciutat, d'artistes nacionals i internacionals del mes alt nivell. Com òptim complement a la música en viu, el Sunset ofereix una selecció de la millor cocteleria internacional i de creació pròpia, així com una àmplia carta de whiskys irlandesos i escocesos. És reconeguda també la nostra col·lecció de ginebres i vodkes, amb les més exclusives tòniques del mercat. Esperem veure-us molt aviat i compartir bons moments amb vosaltres.

Obert tots els dies des de les 22.00 h

Dijous de Jazz a la Fresca obert des de les 20.00 h Carles Benavent

PROGRAMACIÓ D’OCTUBRE I DEL
5é JAZZ & FIRESPROGRAMACIO/Entradas/2016/7/29_Octubre_2016.html