SUNSET JAZZ CLUB

CAS../castellano/EL_CLUB.html
ENG../english/WELCOME.html
Subscriu-te al nostre butlletí!http://eepurl.com/bFuC_v

El Sunset Jazz Club és una sala situada al centre històric de la ciutat de Girona (Barri Vell), que està celebrant el seu 15è aniversari amb una programació especial de concerts durant tota la temporada. En els darrers quinze anys hem treballat de valent per portar les millors actuacions en directe a la ciutat, especialment de jazz però també d’altres estils, tant d'artistes nacionals com internacionals del més alt nivell. Tant de bo poguem continuar amb aquesta tasca almenys quinze anys més!

Als vespres i després dels concerts, i també com a òptim complement a la música en viu, el Sunset us ofereix una gran selecció de la millor cocteleria, així com una àmplia carta de whiskys irlandesos i escocesos, i de les ginebres i vodkes més exclusives del mercat.

Esperem veure-us molt aviat i compartir bons moments amb vosaltres.

Obert tots els dies des de les 20.00 h. Dimecres tancat per descans setmanal, excepte vigílies de festiu.

PROGRAMACIÓ DE NOVEMBRE 2017PROGRAMACIO/Entradas/2017/9/15_Novembre_2017.html

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com