SUNSET JAZZ CLUB

15 anys Girona

CAS../castellano/BIENVENIDA.html
ENG../english/WELCOME.html

El Sunset Jazz Club és un local situat al centre històric de la ciutat de Girona (Barri Vell), que enguany celebrarà el seu 15è aniversari amb una programació especial de concerts durant tota la temporada. En els darrers 15 anys hem treballat de valent per portar les millors actuacions en directe a la ciutat, especialment de jazz però també d’altres estils, tant d'artistes nacionals com internacionals del mes alt nivell. Esperem poder continuar amb aquesta tasca almenys quinze anys més!

Als vespres i després dels concerts, i també com a òptim complement a la música en viu, el Sunset us ofereix una gran selecció de la millor cocteleria, així com una àmplia carta de whiskys irlandesos i escocesos, i de les ginebres i vodkes més exclusives del mercat.

Esperem veure-us molt aviat i compartir bons moments amb vosaltres.

Obrim tots els dies des de les 20.00 h, i dimecres tanquem per descans setmanal.

PROGRAMACIÓ D’OCTUBRE, 5è JAZZ & FIRES i 15è ANIVERSARIPROGRAMACIO/Entradas/2016/7/29_Octubre_2016.html

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com