SUNSET JAZZ CLUB

CAS../castellano/EL_CLUB.html
ENG../english/WELCOME.html
Subscriu-te al nostre butlletí!http://eepurl.com/bFuC_v

El Sunset Jazz Club és una sala de concerts situada al centre històric de Girona (Barri Vell), que des de l’any 2001 treballa de valent per dur les millors actuacions en directe a la ciutat, especialment de jazz però també d’altres estils afins, tant d'artistes nacionals com internacionals del més alt nivell. El Sunset acull concerts, jam sessions, audicions de les principals escoles de música moderna, classes magistrals, presentacions i altres activitats, i impulsa tres festivals: Jazz a la Fresca, Jacophonic i Jazz & Fires.

Abans i després dels concerts, i també com a òptim complement a la música en viu, el Sunset us ofereix una gran selecció de la millor cocteleria, així com una àmplia carta de whiskys escocesos, i de les ginebres i vodkes més exclusives del mercat.

Esperem veure-us molt aviat i compartir bons moments amb vosaltres!

A l’estiu tenim terrassa i obrim cada dia des de les 20 h.

PROGRAMACIÓ D’ESTIUPROGRAMACIO/Entradas/2018/4/20_Juliol_i_agost_2018.htmlPROGRAMACIO/Entradas/2018/4/20_Juliol_i_agost_2018.htmlshapeimage_6_link_0

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com