dilluns 1 novembre 18.00 h i 20.00 h

Daniel Regincós violoncel

Joan Sadurní piano

Pedrito Martínez contrabaix

Un clàssic de la programació del Jazz & Fires és el Sextet Gerió, que enguany celebra el seu vintè aniversari, i que torna per oferir-nos una altra vetllada de música emotiva i evocadora. Al programa, un repàs a l'obra d'Astor Piazzola en el seu centenari, i una selecció  de temes i arranjaments propis que no deixaran a ningú indiferent.

dimarts 2 novembre 20.00 h i 22.00 h

TOBIAS MEINHART

Jazz - presentació del disc

The Painter

Tobias Meinhart saxo

Eden Ladin piano

Matt Pennman contrabaix

Obed Calvaire bateria

En la seva darrera visita al Club, el saxofonista alemany resident a Brooklyn Tobias Meinhart ens va sorprendre amb un sensacional concert en què va comptar amb la participació estel·lar del guitarrista Kurt Rosenwinkel. Ara, torna al nostre escenari per presentar-nos amb una banda extraordinària The Painter, el seu nou treball discogràfic, que ha rebut grans elogis en publicacions especialitzades com Downbeat o All About Jazz. Un dels concerts imperdibles dels darrers temps!

dijous 4 novembre 20.00 h i 22.00 h

MERITXELL NEDDERMANN &

JAKE SHERMAN

Soul, Jazz i cançó d'autor

Jake Sherman veu, vocoder i teclats

Meritxell Neddermann veu, vocoder, piano i teclats

Hem pogut escoltar a Meritxell Neddermann al Sunset amb diferents projectes i formats, i ara torna al Club per presentar-nos a Jake Sherman, productor, cantant, teclista i mestre en l'ús del vocoder. Anys després del seu pas per Berklee, Sherman desenvolupa la seva carrera en solitari alhora que presta els seus serveis en gravacions i gires a figueres com Meshell Ndegeocello, Chance the Rapper o Doobie Powell. Dues úniques sessions per gaudir de dos grans talents!

dissabte 6 novembre 20.00 h i 22.00 h

ALBERT BOVER

TRIO

Albert Bover piano

Masa Kamaguchi contrabaix

David Xirgu bateria

El 3 de novembre de 2001, un dissabte de Fires, obria les portes el Sunset Jazz Club, primera sala de concerts a Girona dedicada al jazz i músiques afins. Vint anys després el Club és un referent en el panorama internacional, amb una programació rigorosa i extensa que apropa la música en viu de qualitat a un públic divers, i és punt de reunió de músics i artistes d'arreu. Durant tot l'any celebrarem l'aniversari, començant amb el concert d'un dels nostres trios favorits. Celebrem el Jazz en viu!

entrada: socis gratuït/ no socis 15 euros

diumenge 7 novembre 18.00 h i 20.00 h

SAX GORDON &

LLUÍS COLOMA TRIO

Rhythm and blues

Sax Gordon saxo

Lluís Coloma piano

Manolo Germán contrabaix

Arnau Julià bateria

El saxofonista nord-americà Sax Gordon és una llegenda viva i un dels músics més espectaculars del món del Rhythm & Blues, que ha tocat i enregistrat amb els més grans. Els concerts que ens han oferir Sax Gordon i Lluís Coloma en els darrers anys van ser pura dinamita i de ben segurque aquesta nova visita al Club tornarà a ser espectacular!

dissabte 13 novembre 20.00 h i 22.00 h

JAMBOIS/SALLET + BLACK: ECLOSIÓ

Jazz contemporani

Gregory Sallet saxo

Olivier Jambois guitarra

Jim Black bateria

El projecte Eclosió reuneix Olivier Jambois, guitarrista francès resident a Barcelona fa quinze anys i Gregory Sallet, saxofonista resident a Lió. Junts acumulen una àmplia trajectòria musical en diverses formacions, i han guanyat el prestigiós concurs de Jazz à Vienne. Per aquesta nova aventura comptaran amb el bateria nord-americà Jim Black, un referent del jazz d'avantguarda de les darreres dècades. En aquest concert mostraran la feina realitzada durant la seva residència artística a La Marfà.

diumenge 14 novembre 18.00 h i 20.00 h

OLVIDO LANZA &

JUAN ESTEBAN CUACCI

Centenari Piazzola

Olvido Lanza violí

Juan Esteban Cuacci piano

dissabte 20 novembre 20.00 h i 22.00 h

JOSÉ DE LOS CAMARONES

Flamenc

José de los Camarones cante

Edgar Platón guitarra

dissabte 27 novembre 20.00 h i 22.00 h

BRUCE BARTH TRIO

Bruce Barth piano

Mark Hodgson contrabaix

Stephen Keogh bateria

Bruce Barth és considerat un dels referents del piano de les últimes dècades. Ha exercit com a pianista i director musical del vocalista Tony Benett, ha participat en bandes sonores de pel·lícules per Spike Lee, destacant entre aquestes la controvertida "Malcolm X", a més d'haver treballat al costat de músics del calibre de Stanley Turrentine, Terence Blanchard o Stan Getz. Estimat a parts iguals per la crítica especialitzada i el públic, Barth acumula una extensa i interessant discografia.

diumenge 28 novembre 18.00 h i 20.00 h

MARIOLA MEMBRIVES