divendres 3 desembre 20.00 h

Andrés Beeuwsaert piano

amb la col·laboració de:

Clàudia Bardagí veu

Aca Seca són indiscutiblement una de les formacions musicals més destacades i influents de la història de la música, gràcies a l'extraordinari talent dels seus components i a la seva capacitat de sintetitzar i reinventar l'essència de les músiques tradicionals de la seva Argentina natal. És un súper honor i un gran regal poder presentar aquest concert tan especial d'un dels membres fundadors del mític trio, que comptarà amb la col·laboració de la catalana Clàudia Bardagí en alguns dels temes.

dissabte 4 desembre 22.00 h

BILL STEWART TRIO ft. WALTER SMITH III & LARRY GRENADIER

Cicle llegendes del Jazz

Walter Smith III saxo

Larry Grenadier contrabaix

Bill Stewart bateria

Indubtablement un dels grans asos de les baquetes de les darreres dècades, Bill Stewart ha forjat una sòlida carrera com a baterista acompanyant a genis de diferents àmbits musicals, de Maceo Parker a John Scofield o formant part del trio llegendari amb Peter Bernstein i Larry Goldings. El grup que ens proposa amb els increïbles Walter Smith III i Larry Grenadier, és sense cap dubte una de les experiències musicals i espirituals més potents que podrem gaudir en vida.

Absolutament imperdible!

dimarts 7 desembre 20.00 h

HADAR NOIBERG & CHANO DOMÍNGUEZ

presentació del disc PARAMUS

Hadar Noiberg flauta

Chano Domínguez piano

És un somni fet realitat comptar amb Chano Domínguez entre els músics que admirem i que tenen el Sunset sempre present a l'hora de presentar els seus projectes. En aquesta ocasió, el mestre gadità convida a l'extraordinària flautista israeliana Hadar Noiberg, amb qui va enregistrar Paramus, el meravellós disc que ens presentaran en aquest deliciós concert. Un viatge d'anada i tornada per la Mediterrània que no us podeu perdre!

divendres 10 desembre 19.00 h

ESPAI JAZZ

Cicle Jazz de les escoles

Després de gairebé dos anys sense poder acollir audicions de les escoles de música moderna amb les quals col·laborem, aquest esperat concert de final de trimestre d'Espai Jazz marcarà la represa del Cicle Jazz de les escoles.

dissabte 11 desembre 22.00 h

PEKKA'S NU BOTTEGA

Pekka Pylkkänen saxo

Roberto Tarenzi piano

Victor Nyberg contrabaix

Adam Pache bateria

El saxofonista i compositor finlandès Pekka Pylkkänen és un solista i educador que ha participat en nombrosos projectes arreu del món en les darreres dècades. En el seu concert de debut al Sunset actuarà amb un grup de grans figures de l'escena europea per presentar-nos la música del seu nou treball discogràfic, Nu Bottega. Jazz d'alçada que no deixarà ningú indiferent!

divendres 17 desembre 19.30 h

ESCOLA DE MÚSICA

ST. GREGORI

Cicle Jazz de les escoles

Recital de final de trimestre a càrrec dels alumnes de cant modern de Sabrina Banfi.

dissabte 18 desembre 22.00 h

CARLES BENAVENT

Cicle llegendes del Jazz

Roger Mas piano

Carles Benavent baix

Punt de trobada de cultures molt diferents -especialment el jazz i la música flamenca-, Carles Benavent necessita poques presentacions: és una referència mundial de la música de l’últim mig segle. El seu enorme talent i el so únic del seu baix ha enlluernat a grans mestres del jazz com Chick Corea, Quincy Jones o Miles Davis, i també ha innovat en el flamenc al costat dels grans referents del gènere com Paco de Lucía, Camarón de la Isla o Jorge Pardo. En podrem gaudir de nou al Sunset gràcies al Curtcircuit. No us ho perdeu!

diumenge 19 desembre 19.00 h

LA LOCOMOTORA NEGRA 50 ANYS

presentació del llibre

Una història amb swing

+ jam session

Fer 50 anys com a orquestra de jazz és una fita aconseguida per poques formacions. El que va ser el projecte d’un grup d’amics amb ganes de tocar jazz, s’ha mantingut molt més enllà del que els seus components podien preveure en un principi. Ara, quan la darrera estació ja s’albira, aquests músics incombustibles ens presenten Una història amb swing, un llibre testimonial, un esbós emotiu, fet des de dins. L'acte comptarà amb la participació de membres del grup i es clourà amb una petita jam session.

dilluns 20 desembre 19.30 h

ESCOLA DE MÚSICA

ST. GREGORI

Cicle Jazz de les escoles

En aquesta audició de final de trimestre de l'Escola de Música StGregori podrem escoltar els conjunts d'alumnes de jazz del mestre Dani Alonso.

dimecres 22 desembre 19.00 h

COMBO ESCOLA

ST. GREGORI &

SUNSET JAZZ ORQUESTRA

Cicle Jazz de les escoles

Doble programa en què podrem escoltar la feina feta en el darrer trimestre pels membres del combo de pares de l'Escola StGregori i per la Sunset Jazz Orchestra, formada per socis del Club. Totes dues formacions han treballat el seu repertori amb la tutoria de Cesc Adroher.

dissabte 25 desembre 20.00 h

THREE COOL CATS & THE BIG DOG

Jazz tradicional

Juli Aymí clarinet i veu

Òscar Font trombó i veu

Mikha Violin banjo i veu

Doc Scanlon contrabaix i veu

Un any més us esperem per gaudir junts del tradicional concert de Nadal, amb el fantàstic grup que ens ha acompanyat els darrers anys. Des de la seva arribada a Barcelona, el contrabaixista i vocalista nord-americà Doc Scanlon és un dels principals animadors de l’escena del swing i el jazz tradicional de casa nostra. Els seus concerts són divertits i participatius, per passar una gran vetllada al ritme del jazz de principis del segle XX.

diumenge 26 desembre 20.00 h

Pau Casares clarinet

Federico  Mazzanti piano

Joan Casares bateria

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!

CANCEL·LAT!