diumenge 6 febrer 20.00 h

Peter Zak piano

Ignasi González contrabaix

Joris Dudli bateria

Fill  de Wallace Roney Sr i de la pianista Geri Allen, Roney Jr va mostrar des de ben petit molt d'interès per tocar la trompeta. Entre els seus ídols hi havia Freddie Hubbard, Miles Davis o Lee Morgan, i des de ben jove ha tingut l'oportunitat de compartir escenari amb moltes llegendes, entre les quals destaquen Chick Corea, Jimmy  Heath, Lenny White i Ornette Coleman. Wallace Jr. és llicenciat al prestigiós Conservatori de música d'Oberlin, desenvolupa la seva carrera tocant als Estats Units i internacionalment, i és un dels trompetistes més sol·licitats a l'àrea de Nova York.

entrada: socis 12 euros / no socis 18 euros

dissabte 19 febrer 22.00 h

VICTOR CARRASCOSA QUARTET

Víctor Carrascosa trompeta

Camil Arcarazo guitarra

Martín Leiton contrabaix

Enric Fuster bateria

El jove trompetista Víctor Carrascosa és un dels nous valors de l'escena jazzística, amb una notable maduresa musical i respecte per la tradició. En el seu concert de debut al Sunset, es presentarà encapçalant un quartet que inclou dos joves valors com són el guitarrista Camil Arcarazo i el baterista Enric Fuster, amb el sólid pols del contrabaixista Martín Leiton. El Jazz segueix ben viu!

dimarts 22 febrer 21.00 h

HOMENATGE A

MARC BÓDALO

En aquest acte adreçat a amics i familiars, recordarem la figura de Marc Bódalo, un gran músic que ens va deixar tot just fa un any. En Marc, a més de ser un excel·lent bateria, era una persona entranyable i molt estimada pels companys de professió, que ara s'uneixen per oferir-li aquest sentit i merescut homenatge. Si no coneixeu la seva música, us animem a escoltar discs com Papa, que de no ser per la pandèmia ens hauria presentat al club a la primavera de 2020.

dissabte 26 febrer 18.30 h

XI MEMORIAL PERE RODEJA

Gremi de Llibreters de Catalunya

entrada lliure

diumenge 27 febrer 20.30 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans -

Especial Mardi Gras

Pau Casares clarinet

Joan Mar Sauqué trompeta

Dani Alonso trombó

Marc  Martin piano

Albert Martínez contrabaix

Joan Casares bateria

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!

dissabte 12 febrer 22.00 h

ALBERT BOVER & MANEL FORTIÀ

Albert Bover piano

Atenció a aquest duet inèdit, que promet ser un dels diàlegs jazzístics més interessants que hauran passat pel nostre escenari. Els duets són sempre màgics, i una ocasió immillorable per gaudir de tots els matisos de les interpretacions dels músics, i de gaudir de la interacció que es genera. Els mestres Bover i Fortià ens garanteixen un concert d'alta volada, que us recomanem que no us perdeu.

dissabte 26 febrer 22.00 h

ERI YAMAMOTO TRIO

Eri Yamamoto piano

Masa Kamaguchi contrabaix

Oriol Roca bateria

Eri Yamamoto va néixer a Osaka, Japó, on va començar a tocar el piano clàssic a tres anys i a compondre als vuit. L'any 1995 va visitar Nova York per primera vegada i es va inspirar tant per una actuació del pianista Tommy Flanagan que va decidir traslladar-se a Nova York per estudiar jazz. Durant els últims vint-i-sis anys, Yamamoto ha estat compartint la seva música única i evocadora amb els oients de la ciutat de Nova York, i actuant internacionalment en clubs, sales de concerts i festivals.

entrada: socis 12 euros / no socis 18 euros