dissabte 8 gener 22.00 h

Camil Arcarazo guitarra

Martín Leiton contrabaix

Andreu Pitarch bateria

Camil Arcarazo és un dels joves més prometedors de l'escena del jazz català. Amb només divuit anys ja ha tocat per tota Europa i forma part activament del circuit de jazz barceloní, tant amb la guitarra com el contrabaix.

En la seva música es nota la passió per la tradició de músics com Charlie Parker, Miles Davis o Bill Evans, però, per altra banda, no deixa d'investigar buscant esdevenir part d'una nova generació de músics amb un so innovador i fresc.

dissabte 15 gener 20.00h i 22.00 h

LAURENT COQ TRIO

Laurent Coq piano

Yoni Zelnik contrabaix

Fred Pasqua bateria

Amb una carrera de més de vint-i-cinc anys, el pianista francès Laurent Coq torna al Sunset, on fa uns anys ens va emocionar amb un sensacional concert amb Joshua Crumbly i Jonathan Blake. Sempre amb un peu a Nova York i un a París, en aquesta ocasió vindrà acompanyat d'una secció rítmica que causa furor a la capital gal·la. A més de gran pianista, Coq és un compositor de gran sensibilitat, autor d'àlbums meravellosos com el Rayuela que va signar amb el saxofonista Miguel Zenón. Concert de luxe!

dissabte 22 gener 22.00 h

MERCADANTE/ FEIERSTEIN/

ROCA

Centenari +1 Piazzola

Marcelo Mercaante bandoneon

Javier Feierstein guitarra

Emiliano Roca contrabaix

Per molts anys seguirem celebrant la música sempiterna d'Astor Piazzola, gran renovador del tango i fundador d'un moviment del qual han sorgit grans bandoneonistes i compositors com Marcelo Mercadante. En la seva cita anual amb el Sunset, Mercadante ens proposa un format més íntim en què el diàleg i els matisos faran brillar les seves composicions i les del mestre Piazzola.

diumenge 23 gener 20.00 h

Pau Casares clarinet

Marc  Martin piano

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!

dissabte 29 gener 22.00 h

GORKA BENÍTEZ TRIO

Gorka Benítez saxo

Dani Pérez guitarra

David Xirgu bateria

Esperant trobar aviat una nova data per presentar-vos el fantàstic quartet Underpool 5, us proposem gaudir de l'infall·ible projecte a trio del gran saxofonista basc Gorka Benítez. En els darrers vint anys hem pogut emocionar-nos sovint amb la música de Benítez i els seus fidels acompanyants, Dani Pérez i David Xirgu, que en aquest concert ens presentaran material dels seus darrers discs i alguna estrena.

diumenge 30 gener 20.00 h

EDDIE HENDERSON QUARTET

Cicle llegendes del Jazz

Eddie Henderson trompeta

Peter  Zak piano

Joris Dudli bateria

Amb vuitanta-un anys i encara a la carretera, Eddie Henderson és una autèntica llegenda viva del jazz, havent forjat una trajectòria impressionant que l'ha dut a col·laborar amb figures històriques com Herbie Hancock, Pharoa Sanders o Benny Golson, a més de tenir publicada una extensa discografia com a líder en segells com Blue Note, Capitol o Columbia. El seu pas pel club és un gran honor i una oportunitat per escoltar un dels guardians de la tradició jazzística.

CANCEL·LAT!