dimecres 4 gener a les 22 h

David Kikoski piano

Darryl Hall contrabaix

Marc Ayza bateria

El veterà pianista nord-americà David Kikoski és un músic llegendari que ha col·laborat amb moltes de les grans figures de la història del jazz de diverses generacions, des de Roy Haynes -bateria de Charlie Parker-, a valors del jazz contemporani com Seamus Blake, passant per notables del jazz energètic que es feia a la Nova York de finals dels anys vuitanta, com el genial Bob Berg. El seu pianisme és aclaparador, poderós i sempre impressionant. Concert de luxe per començar el 2023!

dissabte 7 gener a les 22 h

ABE RÁBADE TRIO

Abe Rábade piano

David Mengual contrabaix

Gonzalo del Val bateria

El pianista i compositor gallec Abe Rábade és un dels grans noms de la música peninsular, amb tants de compromisos que fan que no es prodigui massa pels escenaris catalans. Després d'unes quantes temptatives, finalment podrem gaudir del talent d'aquest músic tan admirat, i serà ni més ni menys què amb un trio en que comptarà amb els fabulosos David Mengual i Gonzalo del Val.  Concert de luxe!

dissabte 14 gener a les 22 h

FALZON /

DI PIAZZA /

CALMETTES TRIO

Dominique Di Piazza baix

Vincent Calmettes bateria

Un clàssic del club, sobretot per la seva destacada tasca de coordinador de celebradíssimes jam sessions, el pianista francès Sébastien Falzon torna al nostre escenari per protagonitzar un concert amb formació de gala. A la bateria hi haurà el fantàstic Vincent Calmettes, a qui ja hem pogut gaudir algunes vegades, i al baix elèctric hi haurà el mític i llegendari Dominique Di Piazza, un dels més destacats i virtuosos, que es va donar a conèixer mundialment l'any 1991 arran de la seva col·laboració amb John McLaughlin.

dissabte 21 gener a les 22 h

WALT WEISKOPF QUARTET

Walt Weiskopf saxo

Carl Winther piano

Andreas Lang contrabaix

Anders Mogensen bateria

Walt Weiskopf és un dels grans saxofonistes actuals i forma part d'aquell col·lectiu de músics llegendaris que hem escoltat i ens han acompanyat tota la vida a través de les seves participacions en discs d'artistes llegendaris, de Buddy Ruch a Frank Sinatra. Aprofitant una pausa en la seva col·laboració amb Steely Dan, podrem escoltar-lo en viu en plena forma i exercint les lavors de líder. Concert de categoria!

diumenge 22 gener a les 20 h

OLVIDO LANZA &

JUAN ESTEBAN CUACCI

Acá y allá

Olvido Lanza violí

Juan Esteban Cuacci piano

La música és una viatgera inesgotable, una rodamon, i això ho saben molt bé aquests dos músics errants. A través dels seus instruments, no tan sols han contribuït a impulsar molts d'aquests viatges a una banda i l'altra de l'Atlàntic, sinó que s'han empapat del llegat dels seus predecessors per oferir un espectacle que fa convergir el tango, la cançó, el flamenc, l'havanera, el corrido i la modernitat dels clàssics, on conflueixen autors com Serrat, Lorca, Mompou, Violeta Parra Mompou o Chabuca Granda.

dissabte 28 gener a les 20 h i a les 22 h

RONALD BAKER QUARTET

Ronald Baker trompeta i veu

Joan Monné piano

Xavi Hinojosa bateria

Fidel a la tradició, Ronald Baker canta i toca amb una exquisida sensibilitat. Es declara hereu dels grans trompetistes de la història del Jazz, amb un estil càlid i intimista que ha estat comparat amb Miles Davis o Chet Baker. Com a cantant, la seva veu reflecteix influències d'Al Jarreau o George Benson. Baker ha participat en innombrables festivals d'arreu del món, amb els seus grups o com a convidat de músics de la talla de Lou Donaldson, Curtis Fuller o Red Holloway.

diumenge 29 gener a les 20 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallès trompeta

Dani Alonso guitarra

Ignasi Terraza piano

Comencem un nou any i no podia ser sense comptar amb el grup resident de les darreres temporades: els Sunset Rhythm Kings. Aquest sensacional sextet que ens ha acompanyat el darrer diumenge de cada mes en els darrers anys i també en algunes ocasions especials com el Vermut Jazz o el concert de Nadal, ens continuarà brindant fins a final de temporada el seu jazz de Nova Orleans. Només els podem recomanar als qui no els coneixen, perquè els seus seguidors repeteixen sense dubtar!