dijous 2 febrer a les 20 h

KEITH JARRETT

L'art de la improvisació

Francesc Capella xerrada i piano

Professor d'Història del Jazz a l'ESMUC, Francesc Capella explorarà l'univers de Keith Jarrett, el seu impacte i el seu llegat. Figura dominant del piano jazz durant el darrer quart del segle XX i els inicis del segle XXI. Virtuós, intens, perfeccionista, espiritual, genial, a vegades extravagant, ha elevat la improvisació a cotes insospitades, transcendint el llenguatge del jazz. Retirat dels escenaris per una malaltia, és el moment d'intentar copsar encara que sigui fragmentàriament el seu univers.

dissabte 11 febrer a les 20 h i a les 22 h

SCOTT HAMILTON & TONI SOLÀ QUINTET

Cicle llegendes del Jazz

Scott Hamilton saxo tenor

Toni Solà saxo tenor

Gerard Nieto piano

Torna al Sunset el llegendari saxofonista Scott Hamilton, acompanyat novament del quartet de Toni Solà. Hamilton és un dels músics amb més swing que han passat pel nostre escenari, que, d'una banda, hereta d'una tradició que coneix i respecta, i de l'altra de les seves experiències des de jove amb Roy Eldridge, Joe Vebuti o la big band de Benny Goodman. Història viva del jazz!

dissabte 18 febrer a les 22 h

ALBERT VILA TRIO

Albert Vila guitarra

Albert Vila presenta el seu darrer projecte amb música que ha estat escrita específicament per a trio de guitarra. Fortament arrelades en la tradició del Jazz, les seves noves composicions també es nodreixen de diferents estils com el Blues, Clàssica, Groove i World Music. La interacció del trio amb Manel Fortià al contrabaix i Ramon Prats a la bateria, i el seu fort aferrament a la melodia i el ritme fan que aquesta banda sigui una cita obligatòria per a qualsevol que apreciï la música creativa.

diumenge 19 febrer a les 20 h

Pau Casares clarinet i saxo

Dani Alonso guitarra i trombó

Marc Martín piano

Comencem un nou any i no podia ser sense comptar amb el grup resident de les darreres temporades: els Sunset Rhythm Kings. Aquest sensacional sextet que ens ha acompanyat el darrer diumenge de cada mes en els darrers anys i també en algunes ocasions especials com el Vermut Jazz o el concert de Nadal, ens continuarà brindant fins a final de temporada el seu jazz de Nova Orleans. Només els podem recomanar als qui no els coneixen, perquè els seus seguidors repeteixen sense dubtar!

divendres 24 febrer a les 18.30 h

XII MEMORIAL PERE RODEJA

Gremi de Llibreters de Catalunya

dissabte 4 febrer a les 22 h

MIKKEL PLOUG TRIO

Mikkel Ploug guitarra

Jeppe Skovbakke contrabaix

Sean Carpio bateria

Ploug ha gravat disset àlbums, entre els quals Faroe, que va ser seleccionat per a la categoria millor àlbum de Jazz instrumental als Grammy de 2018, i Balcony Lullabies, concebut durant el confinament, que va ser escollit millor àlbum de Jazz del 2020 pel diari britànic Morningstar, rebent també grans elogis a la revista Rolling Stone. Tres grans músics molt estimats al club amb els qui hem compartit moltes vivències. No us perdeu el seu retorn!

dissabte 25 febrer a les 22 h

LIBÉRICA TRIO

Flamenco Jazz

Pere Martínez cante

Max Villavechia piano

Un dels músics més estimats pel públic del Sunset, Manel Fortià és dels que els ha donat més alegries. Músic que hem vist debutar al nostre escenari com a adolescent, ha desenvolupat una carrera meteòrica, i ens sentim molt agraïts i afortunats per haver pogut viure sovint en primícia els seus projectes, que alhora ens han permès rebre per primera vegada al club a figures com Elliot Zigmund, Chris Cheek o Chano Domínguez. Ara que Libérica triomfa arreu, ens fa molta il·lusió que aquesta versió a trio s'estreni al Sunset!