divendres 3 març a les 20.30 h

Víctor Marín veu

Guillem Soler piano

+ músics convidats

L'amic i soci Joan Grabalosa és habitual del Club des del primer dia i en aquesta ocasió serà protagonista de la vetllada com a autor de les cançons que ha enregistrat en el disc que ens presenta. L'elenc que hi ha participat inclou músics vinculats al Sunset, socis i amics i per l'ocasió ens acompanyaran, entre altres, Miquel Brugués, Enric Canada, Sébastien Falzon, Ernest Parro, Ton Torner i la secció de vents formada per Pau Antúnez, Maria Cruz i Marina Planellas. No hi falteu!

entrada gratuïta amb reserva prèvia

diumenge 5 març a les 20 h

TRICIA BOUTTÉ

Jazz des de Nova Orleans

Tricia Boutté veu

Dani Alonso guitarra

Marc Martín piano

Martí Elías bateria

Les nissagues musicals són una part molt important del teixit social de Nova Orleans, i Tricia "Sista Teedy" Boutté és la propera generació d'una llarga línia d'intèrprets de NOLA. Neboda dels vocalistes Lillian Boutté i John Boutté, cantava gairebé abans de parlar. Va participar en concursos des dels cinc anys, va estudiar piano, violí i trombó amb grans com Ellis Marsalis o Harry Connick Jr, i ara arriba a Girona per fer-nos partícips de la seva tradició musical. Imperdible!

dissabte 4 març a les 22 h

PAQUITO CRUZ TRIO

Paquito Cruz piano

Javi Callén contrabaix

Gonzalo del Val bateria

Paquito Cruz és un talentós pianista mexicà, format en música clàssica i jazz. Ha col·laborat amb reconeguts artistes de jazz nacionals i internacionals, i ha participat en diversos festivals i projectes a més de ser líder del seu trio, una proposta que combina el jazz amb elements del folklore llatinoamericà, la música tradicional mexicana i el flamenc., mostrant un estil que el distingeix i el situa entre els pianistes més reconeguts del seu país.

divendres 10 març a les 22.00 h

JOE FARNSWORTH

TIME TO SWING

ft. Rale Mićić

Rale Mićić guitarra

Abe Rábade piano

David Mengual contrabaix

Joe Farnsworth bateria

Joe Farnsworth és un dels bateristes més destacats de l'escena, famós per la seva velocitat, precisió i musicalitat. La seva arribada a Nova York li va permetre treballar amb figures com Eddie Henderson, a més de ser membre fix de les formacions de McCoy Tyner i Harold Mabern. El seu debut al Sunset serà amb un quartet de luxe amb el prodigiós guitarrista serbi Rale MIćić, i els sensacionals Abe Rábade i David Mengual, que fa unes setmanes ens van fascinar amb un concert memorable.

dissabte 11 març a les 22 h

ALEXEY LEÓN

Latin Jazz - presentació del disc Influenciado

Alexey León saxo i flauta

Carl Winther piano

Reinier Elizarde "Negrón" contrabaix

Marc Miralta bateria

Alexey León és un saxofonista, flautista i compositor nascut a Manzanillo (Cuba) i criat a Moscou (Rússia). El seu quart àlbum com a líder és un homenatge a la tradició del jazz afrocubà i als pioners del gènere, com Chano Pozo, Dizzy Gillespie o Irakere. El tema que dona nom al disc, Influenciado, és un homenatge a l'obra d'un dels mítics fundadors del jazz afrocubà, Chucho Valdés, i a la seva cèlebre composició Mambo Influenciado. Jazz llatí d'alta intensitat!

dijous 16 març a les 22 h

ANTONIO LIZANA

TRIO

Flamenco Jazz

Antonio Lizana saxo i cante

Manel Fortià contrabaix

Raphaël Pannier bateria

Antonio Lizana és una de les personalitats musicals més poderoses sorgides del sud d'Espanya, talentós a parts iguals com a saxofonista de jazz i com a cantaor flamenc. Els seus directes són inevitablement emocionants i viscerals, i en aquesta nova reunió amb els seus companys d'aventures -el contrabaixista Manel Fortià i el bateria francès Raphaël Pannier-  tots tres residents a Nova York fins a l'arribada de la COVID, ens tornaran a impressionar de ben segur.

dissabte 25 març a les 22 h

ROMAIN PILON TRIO

Romain Pilon guitarra

Jeff Denson contrabaix

Fred Pasqua bateria

Romain Pilon (França) i Jeff Denson (Estats Units) es van conèixer fa vint anys a la Berklee College of Music de Boston, on van començar a col·laborar. Des de llavors han desenvolupat carreres brillants col·laborant amb alguns dels grans noms del jazz com són Lee Konitz, Joe Lovano, Ben Wendel, Jeff Ballard o Brian Blade. Després d'un notable primer àlbum compost a dues mans, en aquest concert ens presentaran "Finding Light", amb el sensacional bateria marsellès Fred Pasqua.

dissabte 18 març a les 22 h

TONY LAKATOS QUARTET

Tony Lakatos saxo tenor

Fabio Miano piano

Jo Krause bateria

L'extraordinari saxofonista tenor Tony Lakatos és part d'una importantíssima nissaga de músics gitanos hongaresos, i si bé ha forjat una exitosa carrera dedicant-se al jazz i conquerint una escena com l'alemanya, els seus orígens de segur van ser crucials per desenvolupar un estil personal fonamentat en la tradició i en el respecte als grans mestres, més enllà dels gèneres i estils. És un dels tenors europeus amb més personalitat i sempre un luxe poder escoltar-lo. No us el perdeu!